Οι συνήθειες γίνονται η καλύτερη ρουτίνα ομορφιάς

by

Άφησε ωραία αίσθηση η Beauty Day, η διημερίδα ομορφιάς και ευεξίας, που έγινε άλλη μια χρονιά στα πλαίσια της ενημέρωσης και συνάντησης ανθρώπων, που οραματίζονται την περιποίηση, το μακιγιάζ και τη φυσική λάμψη μέσα από μια έμπειρη ματιά. Kι εκεί, μεταξύ άλλων αξιόλογων αντιπροσώπων στη σκηνή βρέθηκε κι ο Δημήτρης Κατσαχνιάς.  Κάποιοι που τον ξέρουν καλά τον αποκαλούν «πολυπολιτισμικό» expert στη δημιουργία και ανάπτυξη brands. Είναι ιδιοκτήτης και CEO της Air Paris, μιας πολύ ενδιαφέρουσας εταιρείας, που διαχειρίζεται τη στρατηγική branding και τη δημιουργία της επικοινωνίας για ορισμένα από τα μεγαλύτερα brands μόδας και ομορφιάς παγκοσμίως, μέσα από τα γραφεία του σε Παρίσι, Νέα Υόρκη και Σαγκάη. 

Ανάμεσα στο δυνατό χειροκρότημα συγκράτησα την ουσία του. Λίγες λέξεις και πολλές σκέψεις του, που πιθανόν να λειτουργήσουν κι ως καθαριστικό balm μιας αγοράς στο beauty, που αλλάζει ραγδαία και αύριο δεν θα είναι αυτή που είναι σήμερα. Εσύ, συγκράτησε και διαπίστωσε γιατί οι συνήθειές σου γίνονται η καλύτερη ρουτίνα ομορφιάς; 

“Σήμερα, όλοι συμπεριφερόμαστε σαν millenials. Είμαστε milenians. Μπορεί να μην ενηλικιωθήκαμε μετά το 2000, αλλά συμπεριφερόμαστε το ίδιο. Είμαστε όλοι ναρκισσιστές. Νομίζουμε ότι αυτό που κάνουμε κάθε μέρα αξίζει να το μάθουν οι υπόλοιποι. Και το τώρα έχει τεράστια δύναμη. ‘Ολα διαρκούν λίγο. Μετά από 2 ημέρες δεν θυμόμαστε τίποτα. Συμβαίνουν αλλαγές. Κάποτε είχαμε τα celebrities να προτείνουν προϊόντα ομορφιάς. Τώρα αντικαταστάθηκαν από τους γείτονες. Τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Αυτούς ακούμε κι αυτούς εμπιστευόμαστε. Κι όταν αυτοί είναι πολλοί, θέλουμε να ανήκουμε στην παρέα τους. Κι αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι ότι δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για την ιστορία. Ζούμε σε μια γενιά που δεν θέλει να ξέρει για το χθες. Το σήμερα μετράει και το αύριο έχει δύναμη. Παλιότερα δείχναμε τα νέα μας αποκτήματα στο instagram. Σήμερα αυτά που δείχνουμε δεν είναι τα υλικά αγαθά, αλλά η εμπειρία απ’ αυτά. Η απόλαυση μέσα από μια στιγμή ή ένα ταξίδι. Χωρίζουμε τις παρέες καταναλωτών όχι με ηλικία και εισόδημα, αλλά με ενδιαφέροντα. Τα κοινά ενδιαφέροντα οδηγούν σε νέες συνήθειες που γίνονται ανάγκη. Η κλασσική διαφήμιση είναι το πιο βαρετό πράγμα που υπάρχει. Μια μάρκα ήταν παλιά μια ιδεολογία. Τώρα είναι η αξία μεταπώλησής της. Το πιο ωραίο εργαλείο μάρκετινγκ είναι η υγεία. Τα καλλυντικά είναι υγεία. Τα ταξίδια είναι υγεία. Η διασκέδαση είναι υγεία. Τα πάντα γύρω μας είναι υγεία. Κι η τεχνολογία είναι σέξι. Κι η επιστήμη είναι σέξι. Παλιότερα η τέχνη επηρέαζε την αισθητική μας. Τώρα το κάνει η τεχνολογία. Χάρη στην τεχνολογία, το luxury έγινε πιο προσβάσιμο σε όλους. Σε λίγα χρόνια θα βλέπουμε ταινίες μέσα από προϊόντα ομορφιάς. Η ταχύτητα είναι το νέο όραμα. Αλλάζουν τα πράγματα. Δεν μπορείς να κάνεις business plan για μετά από ένα 6μηνο. Οι κατευθύνσεις αλλάζουν διαρκώς.Το μέλλον ανήκει ξεκάθαρα στις εταιρείες που έχουν πρόταση για ειλικρινή προϊόντα κι υπηρεσίες που ταιριάζουν στις συνήθειές μας. Η μπράντα του μέλλοντος καλύπτει ανάγκες σε πολλούς τομείς κι όχι μόνο σε έναν, δηλαδή είτε καλλυντικά, είτε μόδα, είτε τρόφιμα, αλλά όλα αυτά μαζί”.

Συνωμοτικές ματιές και χαμόγελα αισιοδοξίας. Σινιάλο μιας εποχής που θέλει τα brands της ομορφιάς σε μια εγρήγορση. Η εξατομίκευση θα παίξει το σημαντικότερο ρόλο στον μέλλον του beauty. Oι συνήθειες μέσα στη μέρα μετατρέπονται σε trends. Τα trends δημιουργούν ανάγκες. Κι οι ανάγκες αυτές θα καλύπτονται στο δευτερόλεπτο.

Ο ευφάνταστος Δημήτρης Κατσαχνιάς έκλεισε την inspirational ομιλία του για ένα νέο brand χωρίς πρόσωπο, που καλύπτει ταυτόχρονα υγεία, καλλυντική περιποίηση, συμπληρώματα διατροφής και κλινικές αισθητικής. Dr. Age. Χωρίς πρόσωπο, που σηματοδοτεί μια νέα εποχή, που θέλει επιστημονική προσέγγιση, συμβουλές, προϊόντα κι υπηρεσίες που κάνουν την ηλικία απλά έναν αριθμό.

Το νου σου όμορφε κόσμε σ’ αυτές τις πιο αλλιώτικες ιστορίες, στιγμές και σκέψεις που ξεκαθαρίζουν τα θέλω σου.


Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Pharmasept Hygienic: Όταν η καθημερινή φροντίδα αναζητά τη φρεσκάδα

3 αποσμητικά sticks που σέβονται την επιδερμίδα και φρεσκάρουν την καθημερινότητά σου

Εντόπισα το πιο απίθανο Μαροκινό λάδι αργκάν με άνθος πορτοκαλιάς

5 προϊόντα της Emmanouela Cosmetics που δοκίμασα, ξεχώρισα και σου προτείνω!

Eίναι η θεραπεία της GERnetic για τον επιδερμικό φραγμό πραγματικά καταπραϋντική;

mood of the facebook
mood of the pinterest
  • :: 🎀
  • Maybe we can put a red/pink lollipop on the sink
  • aydriananeapolitan ✶
  • Mehr Vanlife, Reise, Foto & Outfit Inspiration auf Instagram: @hannahliza 🌞
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.