Γρηγόρης Πυρπύλης: Ο Έλληνας Make up Ambassador της Shiseido βλέπει πέρα από τα trends

by

Όλοι μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τον ταλαντούχο και παθιασμένο νέο makeup ambassador της Shiseido, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Περιφέρεται στα παρασκήνια μόδας και κυκλοφορεί σε μικρά και μεγάλα γραφεία του μπιουτόκοσμου, σκορπώντας μια απαράμιλλη λάμψη και προσφέροντας απλά μυστικά για αληθινή ομορφιά. Γι’ αυτή την ομορφιά, που δεν σηκώνει κανόνες και δεν ψάχνει τα trends, αλλά είναι ένα από τα μεγαλύτερα trends παγκοσμίως. “Να είσαι ο εαυτός σου”!

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

O δικός μας Γρηγόρης Πυρπύλης μιλάει στις καρδιές μας: “Κάθε γυναίκα είναι όμορφη όταν της αρέσει αυτό που φοράει πάνω της. Κανένα trend δεν μπορεί να σε κάνει να νιώσεις υπέροχα, αν δεν λάμπεις υιοθετώντας  το! Αν σ’ αρέσει να συνδυάσεις κόκκινο κραγιόν με έντονα μάτια, κάνε το! Αν νιώθεις φανταστικά που φοράς αιλάινερ, μάσκαρα και μερικές στρώσεις από σκιές, κάνε το! Να αισθάνεσαι ωραία εσύ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο μυστικό λάμψης στο μακιγιάζ. Δεν πιστεύω στα  trends  που ορίζουν οι άλλοι, αλλά πιστεύω στο trend του να αναδεικνύει αυτό που εσύ θες να είσαι κάθε φορά. Το μακιγιάζ είναι ένα συναισθηματικό παιχνίδι. Να το παίζεις με τους δικούς όρους”, λέει με μια αδιανόητη διαφάνεια σε μάτια και ψυχή.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Ο Γρηγόρης προφανώς και δεν χρησιμοποιεί τα πινέλα του για να δημιουργήσει απλώς έναν τέλειο καμβά με διαφάνεια και χρώμα, αλλά πάνω απ’ όλα τα χρησιμοποιεί με ένα διάχυτο αυθορμητισμό και μία απόλυτη δεξιοτεχνία μαζί, προκειμένου να αναδείξει την αληθινή ομορφιά και λάμψη κάθε γυναίκας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις


Είναι αυτός ο καλλιτέχνης, που έχει μακιγιάρει και γοητεύσει μερικές από τις πιο ωραίες γυναίκες του κόσμου, ανάμεσά τους η Cindy Crawford, η Carla Bruni, η Alexa Chung, η Laetitia Casta και πολλές άλλες και κοκκινίζει στις μεγάλες στιγμές τους. Κι όλες επαινούν τη φανταστική ματιά του, αλλά και τη μοναδική ταπεινότητα που τον διακρίνει. Είναι ένα υπέροχο παιδί, που θα γράψει τη δική του μοναδική ιστορία στο χώρο του μακιγιάζ. Κι όλοι μιλούν γι’ αυτόν κι είναι ακόμη στην αρχή…

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Ειδικός στην όμορφη επιδερμίδα και δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια, ξέρει καλύτερα από τον καθένα πως να κάνει το μακιγιάζ του να συμπίπτει με το όραμα του σχεδιαστή, τη ματιά του φωτογράφου και την ενέργεια του διάσημου μοντέλου. Σέβεται τις μικρές στιγμές και τις συλλέγει με προσοχή κι άριστη οργάνωση. Κάθε νέα εμπειρία παίρνει το δικό του μοναδικό στυλ: “Μου αρέσει να δουλεύω με διαφάνεια. Έτσι, ακόμη και ένα έντονο χρώμα ή ένα smoky μακιγιάζ πρέπει να φαίνεται ότι ανήκει στη γυναίκα που το φοράει. Σχεδόν σαν να είναι φυσικό”, εξηγεί. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις


Για την ιστορία, ή αλλιώς για το μια φορά κι έναν καιρό… ο ταλαντούχος κι ευφάνταστος Γρηγόρης της καρδιάς μας (τον λατρεύουμε οι Eλληνίδες beauty editors) αγαπούσε τη μόδα από τότε που ήταν παιδί. Η σχέση του με το μακιγιάζ ξεκίνησε εντελώς τυχαία, ενώ βοηθούσε ένα φίλο του να ετοιμαστεί για μια ειδική περίσταση. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά: ο νεαρός άνδρας διέκοψε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο, όπου σπούδαζε Αγγλική φιλολογία και αποφάσισε να παρακολουθήσει μαθήματα μακιγιάζ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις


Το 2006, εντάχθηκε στην ομάδα της MAC. Ένα πανέμορφο πλάσμα που ξεχώρισε αμέσως για την αισθητική και την ευφάνταστη ματιά του. Πολύ σύντομα, το λεπτεπίλεπτο, κομψό και σύγχρονο στυλ του εντυπωσίασε την Maybelline New York, που τον όρισε αμέσως brand ambassador για την Ελλάδα και την Κύπρο. Κι όλα αυτά σε ηλικία μόλις 23 ετών!

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Συμμετέχοντας σε πολλές φωτογραφήσεις μόδας, το όνομά του κυριάρχησε γρήγορα στα πιο γνωστά περιοδικά και fashion shows σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία φτάνοντας μέχρι και τη Νέα Υόρκη. Η υπογραφή του ήταν πάντα μία: To πάθος του. “Όταν πρέπει να σχεδιάσω ένα make up look, ο πρώτος μου στόχος είναι να διασφαλίσω ότι η γυναίκα στην οποία κάνω μακιγιάζ αισθάνεται όμορφη.”

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Μετά, ακολουθεί το Παρίσι, η πόλη που τοποθετεί σπουδαία όνειρα και μεγάλους στόχους. Εκεί, ο  μέντοράς του και πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής της Shiseido, Tom Pecheux αποτελεί σημείο αναφοράς. Μετά από μια συνάντηση στη Νέα Υόρκη μαζί του, ο Γρηγόρης γίνεται ο πρώτος βοηθός του το 2012. Η συνεργασία με τον παγκοσμίας φήμης Τom, επιτρέπει στον ταλαντούχο Έλληνα makeup artist να πειραματιστεί με ταχύτερους ρυθμούς, να γνωρίσει τους πιο περιζήτητους φωτογράφους, να συνεργαστεί με τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές και να μακιγιάρει πανέμορφα μοντέλα, αλλά κι αστέρες του Χόλυγουντ. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις


Το Σεπτέμβριο του 2015, ο Γρηγόρης γίνεται το πρόσωπο των Laboratoire Bioderma, ο πρώτος makeup artist που εκπροσώπησε μια μάρκα καλλυντικής περιποίησης. Σύντομα ακολουθούν συνεργασίες με γαλλικά και διεθνή περιοδικά. Vogue, L’officiel Paris, Madame Figaro και Grazia, εμπιστεύονται τη φήμη τους στα χέρια του. Εμφανίζεται σε fashion shows του οίκου Balmain μαζί με τον Olivier Rousteing και δημιουργεί πάταγο. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Σήμερα, ο Γρηγόρης είναι ο πρεσβευτής της υπέροχης Shiseido: σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. “H καλλιτεχνική έμπνευση και η αναζήτηση για αρμονία, δίνει ξεχωριστό νόημα και βάθος στα προϊόντα Shiseido. Είμαι υπερήφανος που εκπροσωπώ αυτό το brand, όχι μόνο για την αναμφισβήτητη ποιότητα των προϊόντων μακιγιάζ, αλλά και για τις αξίες που εκφράζει στον κόσμο”, επισημαίνει.  

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Με το όνομά του πια να κυριαρχεί  στα πιο γνωστά περιοδικά και fashion shows  σε ολόκληρο τον κόσμο, το μήνυμά του συνεχίζει να είναι ξεκάθαρο. Όπως από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε αυτή τη διαδρομή. “Το μακιγιάζ είναι εκεί για να σε κάνει όμορφη, φυσική, αλλά και για να σου χαρίσει αυτοπεποίθηση”.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

“Προσπαθώ να μην βάζω τις γυναίκες σε κουτάκια. Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική, ακόμα κι αν υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες σε κάθε χώρα που κινείται. Οι Ευρωπαίες συχνά επιλέγουν να φορούν ελαφριά βάση και να τονίζουν ένα συγκεκριμένο σημείο του προσώπου. Οι γυναίκες της Μέσης Ανατολής από την άλλη, είναι πιο τολμηρές και χρησιμοποιούν τα καλλυντικά σαν αξεσουάρ μόδας, αλλά και ως γνήσιο μέσο έκφρασης. Τις αναγνωρίζουμε κυρίως για την σχολαστική και ασταμάτητα σαγηνευτική χρήση του Kohl, που εμπνέει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.”

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHISEIDO (@shiseido) στις

Ρωτώντας τον μεταξύ άλλων για τα λάθη μακιγιάζ που κάνουμε όλες, είναι απόλυτος: “Τα λάθη ανήκουν στο παρελθόν, τώρα όλα επιτρέπονται!”

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHISEIDO (@shiseido) στις

Όσο για το ένα, το πιο μαγικό προϊόν όλων; “Το κονσίλερ είναι σαν το μαγικό ραβδί που σβήνει τις όποιες ατέλειες κι όλα τα σημάδια κούρασης.”

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Κι αν πρέπει να αφήσει μία συμβουλή εδώ για να βρίσκεται σε ώρες ανάγκης είναι μία: το “λιγότερο είναι το περισσότερο” και ότι “άψογη επιδερμίδα” δεν είναι αυτή που περιέχει πολλές στρώσεις μεικαπ. Διαφάνεια και μόνο διαφάνεια. Να μοιάζεις με τον εαυτό σου και με καμία άλλη.”

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Και ναι, ρωτήθηκε και για το πώς ξέρεις τι σου ταιριάζει στο μακιγιάζ κι ήταν ακόμη μια φορά εκπληκτικός: “Πειραματίσου. Το μακιγιάζ δεν είναι μια ακριβής επιστήμη. Εκπλήσσεσαι ευχάριστα μόνο όταν ξεπερνάς τα όρια του συνηθισμένου.”

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Ολοκληρώνοντας μια πολύωρη συνέντευξη μαζί του κλείνουμε με το ποιά είναι η μούσα του.  “Η Λετίσια Κάστα είναι κάτι περισσότερο από πανέμορφη. Είναι η αληθινή ομορφιά που πηγάζει από μέσα. Είναι καλός άνθρωπος. Έχει κάτι μαγνητικό και λαμπερό. Κι αν αύριο έκανα δικό μου brand θα της ζητούσα να γίνει το πρόσωπο της καμπάνιας”.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

πι.ες1: Toν Γρηγόρη τον γνωρίζω σχεδόν από τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα. Είχα την τύχη και τη χαρά να δουλέψω μαζί του πολλάκις στο παρελθόν. Είναι ένα από τα ωραιότερα πλάσματα του μπιουτόκοσμου. Έχει καθαρή ματιά και μια τρυφεράδα που διαπερνά το σπουδαίο ταλέντο του στο μακιγιάζ. Είναι το ευγενικό παιδί του χώρου, που του αρέσει η διαφάνεια στο κάθε λουκ, αλλά και στις σχέσεις του γενικότερα. Οι κινήσεις του όλες είναι συναρπαστικές κι αθόρυβες μαζί. Οι φιλίες του αναδεικνύουν αυτή την υπέροχη ματιά του στις στιγμές. Φροντίζει να βάζει τόσο primer, ενυδατικά σπρει και ωραίες λάμψεις στα συναισθήματα, όπως ακριβώς κάνει και με τα πρόσωπα, που μακιγιάρει.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

πι.ες2: Mε βεβαιότητα σου λέω ότι ο Γρηγόρης είναι το επόμενο big thing στο μακιγιάζ. Έχουμε να δούμε πολλά κι ωραία πράγματα μέσω της δουλειάς του. Κι αυτό φαίνεται να το γνωρίζει καλά όλη η ομάδα της Shiseido.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gregoris Pyrpylis (@gregoris__) στις

Η ομορφιά είναι (ξεκάθαρα) συναίσθημα.

 



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Πώς ένα NEO Micellar Water εισβάλλει στο μπάνιο μου και διεκδικεί τόσο τη χρήση του;

Tα πιο cool ενυδατικά προϊόντα περιποίησης δίνουν όλα τα ωραία της ενυδάτωσης έτσι απλά!

Δοκίμασα το νέο LIMITED EDITION άρωμα του οίκου Burberry και είναι τόσο αναζωογονητικό…

Μολύβι ματιών: Πάντα θα υπάρχουν μικρά κι ωραία εξτραδάκια για την επιλογή, εφαρμογή και διατήρησή του

Οι πρώτες σημειώσεις και διαπιστώσεις μου για ένα ελληνικό beauty brand που με γοήτευσε με το “χαίρω πολύ”!

mood of the facebook
mood of the pinterest
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.