Φρεσκάδα. Απλότητα. Υγεία. Φυσικότητα. Διαφάνεια. Ειλικρίνεια. Τιμιότητα. Ανεπιτήδευτη φαντασία. Λαμπερή σκέψη. Ευφάνταστη δημιουργικότητα. Μοναδική τοποθέτηση στο χώρο της ομορφιάς. Όλα αυτά βάλε τα μαζί και φτιάξε το ποτρέτο της χαρισματικής Στέλλας Πλιάκη.
Το μια φορά κι έναν καιρό των προϊόντων Apeiranthos περιέχει τόση καθαρή τρυφεράδα, όση μπορείς να ξεσηκώσεις εύκολα και γρήγορα στο χαίρω πολύ με τη Στέλλα.
“Ήμουν πολύ μικρή όταν μάζευα λουλούδια με την προγιαγιά μου και φτιάχναμε αρώματα. Λίγο αργότερα ήταν που έπαιρνα το γιαούρτι και το έκανα μάσκα στο πρόσωπο. Και αρκετά μετά όταν ξεσκόνισα τις συνταγές των γιαγιάδων μου και αποφάσισα ότι αυτό ήταν που ήθελα να κάνω. Να κάνω τους ανθρώπους να νιώθουν όμορφα μέσα από τα απλά.”
Τα συναισθήματα αναμειγνύονται με τις λέξεις και οι ματιές με τις επιθυμίες. Ένα ζευγάρι. Μια ιδέα. Η φύση. Η αγάπη για το αλλιώτικο. Κι η δημιουργικότητα σε άραγμα με τα όνειρα.
Η Στέλλα κι ο γραφίστας σύζυγος Απόστολος Καμάρης ξεσηκώνουν τις συνταγές της γιαγιάς. Εκσυγχρονίζουν τις απαιτήσεις του σήμερα και μπολιάζουν το πάθος της κάθε αυθεντικής συνταγής με μπόλικες τζούρες υπομονής, επιμονής και αγάπης.
“Αφετηρία ήταν οι συνταγές της γιαγιάς, οι οποίες όμως έπρεπε να εκσυγχρονιστούν και να προσαρμοστούν στις σύγχρονες απαιτήσεις. Κι όχι δεν είναι εύκολο στην εποχή αυτή να δημιουργείς φυσικά προϊόντα περιποίησης.”
Η Στέλλα τοποθετεί με περίσσεια απλότητα και φίνα λογική στη σειρά την ιστορία του brand της. "Χρειάζεται ενδελεχή έρευνα και υπομονή για να δημιουργείς φυσικά προϊόντα περιποίησης. Το πιο σημαντικό όμως είναι να ξέρεις την προέλευση των πρώτων υλών και να συνεργάζεσαι με ανθρώπους που εμπιστεύεσαι ως προς την ποιότητα. Οι πρώτες ύλες μας προέρχονται κυρίως από μικρούς Έλληνες παραγωγούς. Παραγωγούς που βάζουν μεράκι σ' αυτό που δίνουν."
Και αν τη ρωτήσεις για δυσκολίες στο χώρο της δημιουργίας φυσικών προϊόντων ομορφιάς θα σου πει με χαμόγελο και μ΄ένα δικό της αφοπλιστικό τρόπο ότι υπάρχουν, αλλά οφείλεις να τις διαχειριστείς σαν απαιτητικά υλικά. “Ο κόσμος συνήθως ζητάει γρήγορα αποτελέσματα. Ξεχνάει ότι για ένα όμορφο αποτέλεσμα εκτός από τα σωστά προϊόντα, χρειάζεται να δίνεται βαρύτητα στη ψυχολογία και τη διατροφή. Tα προϊόντα Apeirathos βλέπουν την ομορφιά πιο ολιστικά”.
“Το ενδιαφέρον είναι στον κόσμο, που είναι υποψιασμένος πια και ξέρει να αναγνωρίζει τι κρύβεται πίσω από τις ετικέτες με τα βλαβερά συστατικά των καλλυντικών. Επίσης είναι πολύ ευαισθητοποιημένος και σε υψηλό ποσοστό όσον αφορά σε πειράματα σε ζώα. Τα cruelty free προϊόντα είναι αυτά που προτιμά σχεδόν η πλειοψηφία”, λέει η Στέλλα στο Beauty Diaries.
Και κάπου εδώ εξομολογείται κάτι για την εικόνα (ή αυτό που λέμε συσκευασία): "Η εικόνα είναι σχεδόν τα πάντα. Είναι αυτή που θα κάνει κάποιον να δώσει προσοχή σε κάποιο προϊόν και εν τέλει να το αγοράσει. Είναι αυτή που πιθανόν να επηρεάσει την αισθητική του σε μεγάλο βαθμό. Στο τέλος όμως η ποιότητα είναι αυτή που θα τον δέσει με το brand."
“Για να βγει κάποιο προϊόν στην αγορά χρειάζονται αρκετός χρόνος μελετών και δοκιμών”, επισημαίνει και συνεχίζει: “Το πρώτο προϊόν Apeiranthos ήταν το βάλσαμο με χαμομήλι και καλέντουλα. Μια πολύ ενυδατική και πλούσια κρέμα κατάλληλη για σχεδόν τα πάντα και για όλη την οικογένεια. Απαραίτητη σε κάθε σπίτι”!
Ένα απ' αυτά που αξίζει να δεις ως το πιο νέο προϊόν είναι το Hydrating facial oil, ένα ενυδατικό ξηρό λάδι προσώπου που αντιμετωπίζει τις κοκκινίλες, καταπραϋνει ερεθισμούς και ενυδατώνει σε βάθος.
“Το προσωπικό αγαπημένο μου είναι το facial oil που θεωρώ και must-have”, αποκαλύπτει κι εξηγεί: “Είναι ένα ξηρό λάδι προσώπου με έλαια αγριοτριανταφυλλιάς και αργκάν. Ενυδατώνει σε βάθος, δεν αφήνει λιπαρότητα, είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και δρα κατά των λεπτών γραμμών και της θαμπής επιδερμίδας. Ο Απόστολος προτιμά την chamomile & calendula cream, στην οποία αναφερθήκαμε παραπάνω. Είναι κάτι σαν πολυεργαλείο!
"Στόχος μας για το μέλλον είναι να μας γνωρίσει ευρύτερα ο κόσμος και να καταφέρουμε να ελαχιστοποιήσουμε ακόμη περισσότερο το αποτύπωμά μας ως επιχείρηση στο περιβάλλον. Θα θέλαμε, ολοένα και περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα κυρίως, αλλά και στο εξωτερικό, να αποζητά την απλότητα και την ομορφιά της φύσης σε κάθε έκφανση της ζωής μέσα από τα προϊόντα μας".
“Το πιο αγαπητό προϊόν στο ευρύ κοινό είναι το Avocado & cucumber eye roll on. Ένα σέρουμ ματιών με αβοκάντο, καροτέλαιο και εκχύλισμα αγγουριού. Σε roll on συσκευασία για ευκολία στη χρήση. Καταπολεμά πρήξιμο, λεπτές γραμμές και μαύρους κύκλους.”
Το ελληνικό brand Apeiranthos αν ήταν συναίσθημα θα ήταν αγάπη. Αγάπη για τη γυναικεία φύση.
O Apeiranthos είναι ένα όμορφο χωριό στη Νάξο. Η Στέλλα αγαπάει το μέρος. Το μέρος ενέπνευσε τη Στέλλα. Και μετά το νιώθεις κι εσύ εκεί ότι οι όποιες συνδέσεις φτιάχνουν ιστορίες. Κι οι ιστορίες δημιουργούν στιγμές. Κι οι στιγμές με άπειρα άνθη φέρνουν στο μυαλό ξεκάθαρα το Apeiranthos. Δοσολογίες καθαρής κι ατόφιας αγάπης για το απλό και φίνο της ομορφιάς.
nice to meet you Στέλλα γιατί φωτίζεις πολύ το “η ομορφιά είναι συναίσθημα”