Αυτές είναι οι 3 σπουδαιότερες γυναίκες πίσω από τις πιο συναρπαστικές ιστορίες ομορφιάς (που θα μας εμπνέουν πάντα)

by

H ομορφιά κι η γυναικεία αυτοπεποίθηση δημιουργούν μαζί τις ωραιότερες ιστορίες επιτυχίας. Έχοντας μια δυναμική και ενδιαφέρουσα εσάνς φέρνουν τη σιγουριά, το πάθος, την έμπνευση και την τόλμη κάθε ανήσυχου θηλυκού στο προσκήνιο.

Από πάντα και για πάντα οι γυναίκες που αφήνουν εποχή είναι αυτές που εντοπίζουν τα θέλω μιας ολόκληρης γενιάς και τα μετατρέπουν σε μπορώ. Ξεχωρίζουν γιατί βρίσκουν τρόπους να υπερνικήσουν δυσκολίες και κατεστημένα, χρησιμοποιώντας απλώς το μυαλό και τη διαίσθησή τους.

Αυτές οι ΥΠΕΡΟΧΕΣ γυναίκες αφήνουν την υπογραφή τους σε συναρπαστικές ιστορίες, που κρύβουν συγκλονιστικά μυστικά λάμψης κι όλα τους είναι must-have χρήσιμα για σήμερα, αλλά κι αύριο.

Estée Lauder

Μια σπουδαία προσωπικότητα που όχι απλά περιποιούνταν η ίδια τις πελάτισσές της, αλλά έστησε μια ολόκληρη αυτοκρατορία με το πάθος της και μια πολύ ιδιαίτερη προσέγγιση μάρκετινγκ για την εποχή.

Ορκιζόταν ότι η μεγαλύτερη επιτυχία είναι το “πες το σε μια φίλη”.

Το 1946 κυκλοφόρησε την πρώτη σειρά περιποίησης με το όνομά της, ενώ το 1950 έκανε γνωστό το πρώτο της άρωμα Youth Dew που άφησε εποχή. Αυτή η ιέρεια των καλλυντικών έχει γράψει μεγάλη ιστορία. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Estée Lauder (@esteelauder) στις

Helena Rubinstein

Mια γυναίκα με αδιανόητο πείσμα, που έμαθε από πολύ μικρή να εφαρμόζει εύστοχα το έντονο επιχειρηματικό της δαιμόνιο.

Υπήρξε η πρώτη που δημιούργησε και ταξινόμησε τους διαφορετικούς τύπους δέρματος: λιπαρό, κανονικό και ξηρό. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Little Beauty Box (@littlebeautyboxcheshire) στις

 Το 1902 ανοίγει το πρώτο της ινστιτούτο με καμπίνες περιποίησης στη Μελβούρνη το οποίο ονομάζει Valaze, όπως και την πρώτη της κρέμα. Δημιούργησε την πρώτη αδιάβροχη μάσκαρα το 1939, αλλά και την πρώτη αυτόματη μάσκαρα σε σωληνάριο (“Mascara Matic”) το 1958. Ήταν πάρα πολύ απαιτητική, αρκετά ισχυρογνώμων, κάποιοι την έλεγαν κι αυταρχική, αλλά ταυτόχρονα ήταν μια γοητευτική γυναίκα που άφησε ιστορία. Φορούσε πάντα πολυτελή ενδύματα και πολυάριθμα κοσμήματα, τα κατάμαυρα μαλλιά της ήταν σχεδόν όλη μέρα πιασμένα πίσω σε αυστηρό κότσο, τα χείλη της ήταν 24 ώρες το 24ωρο κόκκινα και τα μάτια της ήταν πάντα βαμμένα με έντονο eyeliner.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Helena Rubinstein Scandinavia (@helenarubinstein_scandinavia) στις

Coco Chanel

Η θρυλική περσόνα του στυλ έλεγε: “Μπορείς να είσαι θεά στα 30, γοητευτική στα 40 και ακαταμάχητη για το υπόλοιπο της ζωής σου.” Στην αρχή του 20ου αιώνα τα χλωμά δέρματα ήταν συνώνυμο της αστικής κομψότητας. Κι όμως το 1923 η ίδια κατάφερε να ανατρέψει τα κατεστημένα και καθιέρωσε μέσα σε μία μέρα τις ηλιοκαμένες επιδερμίδες ως το πιο εναλλακτικό αξεσουάρ λάμψης, όταν κάηκε από τον ήλιο κατά τη διάρκεια μιας κρουαζιέρας της στη Γαλλική Ριβιέρα. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHANEL (@chanelofficial) στις

Η ίδια έκανε γνωστό το: “Aν είσαι στεναχωρημένη, απογοητευμένη με την αγάπη, φόρεσε το μακιγιάζ σου, περιποιήσου τον εαυτό σου και ετοιμάσου για επίθεση!”, αλλά αυτό που άφησε ιστορία είναι το μοναδικό: “Μια γυναίκα που δεν φοράει άρωμα, δεν έχει μέλλον.”

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHANEL (@chanelofficial) στις

Το νου σου όμορφε κόσμε στις γυναίκες, που δεν σταματούν να ονειρεύονται, να σχεδιάζουν και να πράττουν από ένστικτο.

 



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Μερικές σημειώσεις και κάποιες σκέψεις για τις καινοτομίες της αντηλιακής περιποίησης που τελικά ανταμείβονται!

Γιατί το ΝΕΟ Double Serum της Clarins είναι τόσο καινοτόμο;

Mερικά από τα νέα κι ωραία προιόντα που φτάνουν σε μένα ματσάρουν με τα θέλω μου!

Να πώς με δύο κινήσεις διορθώνεις ατέλειες και σπυράκια

10 Κορεάτικες μάσκες περιποίησης που κάνουν κάποια ωραιότατα θαύματα!

mood of the facebook
mood of the pinterest
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.