Ένας ευφάνταστος κληρονόμος πολυτελών κονιάκ στα άδυτα της αρωματοποιίας

by

O καλύτερος τρόπος να τιμήσεις την οικογενειακή σου καταγωγή, αλλά και να ξεφύγεις από αυτήν, – για τον Kilian Hennessy, απόγονο της περίφημης οικογένειας παραγωγών κονιάκ – είναι να πετάξεις ακόμα πιο ψηλά και να δημιουργήσεις ένα μελλοντικό μύθο. Τι όχι;

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KILIAN – Perfume As An Art (@bykilian) στις


Κι όμως-με βεβαιότητα- ναι! Γι’ αυτό και τα τελευταία δέκα χρόνια, αυτός ο ευφάνταστος και παθιασμένος κληρονόμος πήρε τη σκυτάλη της οικογενειακής παράδοσης, δημιουργώντας μια ολοκαίνουργια πολυτελή μάρκα, άξια των προκατόχων του.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KILIAN – Perfume As An Art (@bykilian) στις

“Το είδε σαν πρόκληση”, μας είπε πριν λίγο καιρός ο Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας KILIAN, Σαράντης Τσιμιλίμης, που προσγειώθηκε από το Παρίσι στην Αθήνα για το λανσάρισμα και την παρουσίαση του πολυτελούς brand.


Πάμε τώρα στο μια φορά κι έναν καιρό του ανήσυχου κύριου Kilian. Εκεί, στα στέκια της παιδικής του ηλικίας τρέχοντας στα οικογενειακά κελάρια, στην περιοχή Cognac της Γαλλίας, λίγο πριν αποφοιτήσει από το Celsa, έγραψε μια διατριβή για τη σημασιολογία του αρώματος, σε αναζήτηση μιας κοινής «γλώσσας» μεταξύ θεών και θνητών. Η ιστορία λέει ότι στο σημείο ακριβώς, που αναζητούσε απαντήσεις για όλα όσα οσφρίζονταν γύρω του οδηγήθηκε στον κόσμο της αρωματοποιίας. Έτσι απλά.

Αυτή η εξάτμιση που αφήνουν τα κελάρια του κονιάκ, αποτέλεσε και την έμπνευσή του.
“Πολλά από τα αρώματα του σήμερα φέρουν αυτή την ανάμνηση από την παιδική του ηλικία, καθώς θυμίζουν τη ζάχαρη στο αλκοόλ και το ξύλο από τα βαρέλια”,  αναφέρει για την ιστορία κι Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KILIAN – Perfume As An Art (@bykilian) στις

Στο μεταξύ, μετά την αποφοίτησή του, ξεκίνησε την εκπαίδευση με τις μεγαλύτερες «μύτες» της αρωματοποιίας, μελετώντας έτσι αυτή την παράξενη γλώσσα των αρωμάτων. Στη συνέχεια, εργάσθηκε για τους πιο πολυτελείς Οίκους όπως ο Christian Dior, ο Paco Rabanne, ο Alexander McQueen και ο Giorgio Armani για να καταλήξει ή καλύτερα οδηγηθεί το 2007, στη δημιουργίας της δικής του ομώνυμης μάρκας, με τη φιλοδοξία να αντανακλά όχι μόνο την ξεχωριστή του προσωπικότητα, αλλά και για να επιτύχει μία τέλεια συμμαχία μεταξύ κομψότητας και πολυτέλειας χωρίς συμβιβασμούς. Και νομίζω ότι το πέτυχε με το παραπάνω.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KILIAN – Perfume As An Art (@bykilian) στις

Ο Kilian επαναπροσδιορίζει τα πολυτελή χειροποίητα αρώματα με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο καθώς η δημιουργική διαδικασία του, ξεκινά με τη παραδοχή: «Το Άρωμα σαν Τέχνη».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KILIAN – Perfume As An Art (@bykilian) στις

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δημιουργεί απροσδόκητα προϊόντα, συγκλονιστικές συσκευασίες, που λίγο ή πολύ ενσαρκώνουν τη διαχρονική πολυτέλεια και είναι άκρως εκλεπτυσμένα.
Η πολυτέλεια, όπως και η ευτυχία, είναι ένα θολό, σχεδόν απροσδιόριστο συναίσθημα από κάτι καλό που συμβαίνει.

Κι η τέχνη του Kilian είναι να αιχμαλωτίζει αυτή την πολυτέλεια και την ευτυχία μαζί, κάνοντάς την να διαρκεί.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KILIAN – Perfume As An Art (@bykilian) στις


Τα αρώματά του είναι μηνύματα και ιστορίες, αποτυπωμένα σε ένα εκνέφωμα, που αψηφούν τη μοίρα και έτσι μπορούν να αιχμαλωτιστούν και να αντέξουν. Να γλιστρήσουν σε μια απολαυστική, εθιστική αιωνιότητα. Η πολυτέλεια πρέπει να διαρκεί για πάντα και αυτή η αισθησιακή πρόκληση να αιχμαλωτίσει ό, τι είναι εφήμερο προκειμένου να το απολαύσει.

Πάμε τώρα στο μπουκάλι, στο κουτί και σ’ ολόκληρη τη συσκευασία. Για τον Kilian όλο αυτό πρέπει να φαντάζει σαν ενσάρκωση ενός πνεύματος…
Όταν ο Kilian μιλάει για τα αρώματά του, πιθανολογώ ότι μαγεύεσαι. Τελικά, τίποτα δεν μπορεί να συμβαίνει τυχαία. «Κάνει» λένε τυχαίες λογοτεχνικές ή κινηματογραφικές αναφορές, ή μνείες από διέγερση των αισθήσεων της γεύσης, της όρασης, σαν να δούλευε συνεχώς σε αυτό το σύστημα αναφοράς. Αυτό είναι το μονοπάτι που οδηγεί στα αρώματά του, που η έμπνευσή τους πηγάζει από αυτό που μας κάνει καλύτερους: ένα μουσείο, η εργασία ενός σκηνοθέτη ή συνθέτη, μια βραδινή έξοδος, η γαστρονομία, μία εξέχουσα προσωπικότητα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KILIAN – Perfume As An Art (@bykilian) στις

Κι ο ίδιος κάνει μια μοναδική τέχνη μ’ όσα λέει μέσα απ’ όλα αυτά. Το αφήνει το σημάδι του. Δεν μένει μόνο στις νότες κορυφής, ή δεν εστιάζει απλώς στις νότες καρδιάς. Η καρδιά σου χτυπάει δυνατά όταν πιάνεις το μπουκάλι, ή τοποθετείς τη θήκη με περίσσεια χάρη στο κομοδίνο σου.

Ο Kilian και οι τεχνίτες του, επέλεξαν να ρισκάρουν και να προσγειωθούν στην πραγματικότητα, να
δουλέψουν με ασήμι, χρυσό, δαντέλα και χρώμα. Να βρουν τρόπους να αναπληρώσουν και όχι να αναλώσουν. Να τολμήσουν να αποδώσουν αυτό που ονειρεύονται, να αποσπάσουν την ουσία, να την απαθανατίσουν.

Κεντρική φωτογραφία: instagram/bykilian



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

To ωραιότερο απολεπιστικό προσώπου το βρίσκεις σε κρέμα!

Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής: Από την υπερβολή στην αυθεντικότητα

3 αγαπημένα μου απολεπιστικά σώματος που αφήνουν σούπερ μεταξένια την επιδερμίδα

Aυτή είναι η must-have DD επιλογή σου για ένα τέλειο fresh look

Βeauty Class: Παραδίδοντας μαθήματα ενσυναίσθησης απέναντι στο απλό, το έξυπνο και το ολοδικό σου ωραιότατο στήσιμο στην εποχή

mood of the facebook
mood of the pinterest
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.