Από κρέμες και serum μέχρι προϊόντα μακιγιάζ κι αρώματα, ο κόσμος της ομορφιάς «πρασινίζει» με ταχύτητα και μαζί του έρχονται νέες οικολογικές ετικέτες, αλλά και πολλά ερωτήματα.
Ποια προϊόντα είναι όντως φιλικά προς το περιβάλλον και ποια απλώς το υποστηρίζουν για λόγους marketing;
Τα τελευταία χρόνια, λέξεις όπως «eco-friendly», «sustainable» και «cruelty-free» έχουν σχεδόν καθιερωθεί ως βασικές προδιαγραφές στα καλλυντικά που επιλέγουμε. Δεν είναι απλώς trends — είναι λέξεις-κλειδιά που το καταναλωτικό κοινό περιμένει να δει στις ετικέτες. Οι νεότερες γενιές δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για το πού και πώς παράγονται τα προϊόντα που χρησιμοποιούν: από την ηθική προέλευση των συστατικών, μέχρι τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο. Είναι απλώς μια τάση ή μια πιο βαθιά ανάγκη; Όπως και να ’χει, φαίνεται πως κάτι σημαντικό αλλάζει.
Για όλα αυτά έχω γράψει ήδη στην LiFO, και μπορείς να διαβάσεις το πλήρες άρθρο εδώ.