3 λόγοι που κάνουν κάθε αντιγηραντικό ορό να είναι μια αριστουργηματική συνήθεια

by

Κάθε ορός αναβαθμίζει τη ρουτίνα περιποίησης.  Στην πραγματικότητα, είναι μια ανάλαφρη ενυδατική, που περιέχει υψηλότερη συγκέντρωση ενεργών συστατικών.

Η αποτελεσματικότητα κάθε ορού πια είναι γνωστή και σήμερα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση συγκεκριμένων προβλημάτων φροντίδας του δέρματος, όπως οι ρυτίδες. 

 

Μεταξύ άλλων, σου έχω τους 3 λόγους που κάνουν κάθε αντιγηραντικό ορό μια αριστουργηματική συνήθεια.

Φωτίζει τη θαμπή επιδερμίδα

Με το χρόνο η επιδερμίδα κάνει τη φυσική της λάμψη  Κάθε ορός βοηθάει στο να τη βρεις ξανά. Χρησιμοποίησέ τον εντατικά πρωι και βράδυ. 

Εξυπηρετεί τη βαθιά ενυδάτωση

Όταν το δέρμα σε τραβάει και το αισθάνεσαι εξαιρετικά στεγνό, μια ενυδατική κρέμα από μόνη της δεν λειτουργεί. Δοκίμασε να εφαρμόσεις τον ορό πριν την ενυδατική και θα δεις διαφορά. 

Γεμίζει και αντιμετωπίζει τις ρυτίδες

Ο ορός προσώπου είναι σημαντικότατος σε οποιαδήποτε αποτελεσματική ρουτίνα περιποίησης του δέρματος και ειδικά κατά της γήρανσης. 

Μια υπέροχη πρόταση, ειδικά για σένα που αγαπάς τα ελληνικά προϊόντα περιποίησης είναι ο Ορός Προσώπου με Έκκριμα Σαλιγκαριού Helix Aspersa της Glow Era. Σε συνδυασμό μάλιστα με το Derma roller της ίδιας – αγαπημένης – ελληνικής μπράντας θα έχεις  μία αναζωογονητική εμπειρία μεσοθεραπείας στο σπίτι. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Glow Era (@glowera.eu)

To νου σου όμορφε κόσμε σ’ αυτά τα αλλιώτικα της περιποίησης!



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Το νέο FAME Intense του οίκου Rabanne είναι πιο σέξι απ’ όσο περίμενα!

Έχεις καταλάβει ότι η σπιρουλίνα λειτουργεί ως δυναμωτικό για πιο ξεκούραστη κι αναζωογονημένη επιδερμίδα;

Πώς ένα NEO Micellar Water εισβάλλει στο μπάνιο μου και διεκδικεί τόσο τη χρήση του;

Tα πιο cool ενυδατικά προϊόντα περιποίησης δίνουν όλα τα ωραία της ενυδάτωσης έτσι απλά!

Δοκίμασα το νέο LIMITED EDITION άρωμα του οίκου Burberry και είναι τόσο αναζωογονητικό…

mood of the facebook
mood of the pinterest
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.