μάσκα John Legend

Όλα όσα θες να ξέρεις για την limited edition μάσκα της Kiehl’s και για όσα με ευθύνη προς το περιβάλλον δημιουργεί

by
  • 13
    Shares

Ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή. Το 2018, η πολύ ιδιαίτερη κι αγαπημένη εταιρεία Kiehl’s παρουσίασε την Kiehl’s Made Better™. Μια πολύ ενδιαφέρουσα πλατφόρμα που συνδέει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Kiehl’s στον τομέα της αειφορίας. Μιας αειφoρίας που στηρίζεται μέσω της ανάπτυξης των συνθέσεων, της συσκευασίας, της παραγωγής, της ανακύκλωσης, αλλά και των φιλανθρωπικών δεσμεύσεών της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GLOSSYBOX (@glossybox_us) στις

Σήμερα, εν έτη 2019, μαζί με τον ευφάνταστο John Legend, συνεργάτη της Kiehl’s Made Better™, η Kiehl’s επαναλανσάρει τη Νο1 μάσκα της, τη Rare Earth—made better. Η νέα Kiehl’s Made Better x John Legend Limited Edition Rare Earth Mask είναι υπέροχη για κάθε beauty addict αυτού του πλανήτη, που θέλει να διαχειριστεί την λιπαρότητας της επιδερμίδας της. Η συγκεκριμένη μάσκα μειώνει την παραγωγή λιπαρότητας στην επιφάνεια της επιδερμίδας κατά 46,7%(!) Και το καλύτερο; Αφαιρείται με νερό και προσφέρει εντατική εξυγίανση ελαχιστοποιώντας την εμφάνιση των πόρων, βελτιώνοντας την υφή της επιδερμίδας, και απομακρύνοντας τους ρύπους και την λιπαρότητα, πάρα (μα πάρα πολύ) εύκολα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kiehl’s Since 1851 (@kiehls) στις

Aυτή η μάσκα προσώπου είναι ιδανική για βαθύ καθαρισμό κι αυτό που κάνει είναι να δεσμεύει τη σκόνη και να απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα. Η λευκή άργιλος από τον Αμαζόνιο σε συνδυασμό με σπάνια συστατικά από το νησί Marajo αποτοξινώνουν και εξυγιαίνουν την επιδερμίδα σε βάθος, ενώ η Aloe Vera και η βρώμη, την καταπραϋνουν και την απαλύνουν.

John Legend

Η συσκευασία και η ετικέτα περιορισμένης έκδοσης έχουν σχεδιαστεί από τον υπέροχο John Legend, ενώ η μάσκα διατίθεται τώρα σε νέο μέγεθος 50ml.

Το ακόμη καλύτερο νέο για τη χώρα μας είναι ότι τώρα στην Ελλάδα, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος, και πιο συγκεκριμένα το ποσό των 1.000€, θα διατεθεί στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό ΕΔΑΣΑ.

Για την υποστήριξη της πλατφόρμας Kiehl’s Made Better™, για την περιορισμένη έκδοση εξασφαλίστηκαν τα εξής: λευκή Άργιλος Αμαζονίου, προϊόν δίκαιου και αλληλέγγυου εμπορίου, η ετικέτα του πάνω μέρους φτιάχνεται από ένα μείγμα ανακυκλωμένων ινών από σάκους καφέ και ανακυκλωμένων υλικών μετά από την κατανάλωση, η συσκευασία αποτελείται κατά 30% από πλαστικό ανακυκλωμένο μετά από την κατανάλωση (post-consumer recycled), φιλανθρωπικές δωρεές, με τα έσοδα από το προϊόν να διατίθενται για τη στήριξη περιβαλλοντικών οργανώσεων σε όλον τον κόσμο.

Με μια καμπάνια στα μέσα δικτύωσης να συνοδεύει το λανσάρισμα της περιορισμένης έκδοσης της μάσκας, η Kiehl’s και ο John Legend σε προκαλούν να κάνεις τον κόσμο καλύτερο μέσα στα 10 λεπτά που χρειάζονται για να στεγνώσει η μάσκα, και να μοιραστείς τις ιδέες σου, χρησιμοποιώντας το hashtag #Better10.

Μέσα από τέτοιες δημιουργικές ιστορίες περιποίησης και δράσης, αποδεικνύεται περίτεχνα ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις  για τον κόσμο σου μέσα σε 10 λεπτά, όπως να ανακυκλώσεις να κάνεις μια δωρεά σε κάποια τοπική περιβαλλοντική οργάνωση ή να βρείς μια αγορά τοπικών προϊόντων για να κάνεις τα ψώνια σου. Ο John Legend το διατυπώνει με τον καλύτερο τρόπο: «Αν μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο σε 10 λεπτά, φανταστείτε πόσα μπορούμε να καταφέρουμε σε 10 μέρες, 10 μήνες, ακόμα και 10 χρόνια!»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kiehl’s Since 1851 (@kiehlscanada) στις

«Ο Aaron Morse, ιδρυτικό μέλος της οικογένειας Kiehl’s είπε κάποτε ότι μια αξιόλογη επιχείρηση πρέπει να έχει έναν σκοπό για την ύπαρξή της. Όχι μόνο τον καθημερινό στόχο του να βγάλει ένα καλό κέρδος, αλλά έναν σκοπό πέρα από αυτό –να βελτιώσει, με κάποιον τρόπο, την ποιότητα της κοινότητας μέσα στην οποία δραστηριοποιείται», δηλώνει σήμερα η Cheryl Vitali, Παγκόσμια Γενική Διευθύντρια της Kiehl’s. «Η αποστολή αυτή αποτελούσε ανέκαθεν την πυξίδα που μας δείχνει τον δρόμο. Από το 1851, έχουμε δεσμευτεί να χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν περισσότερα συστατικά φυσικής προέλευσης και βιώσιμου εφοδιασμού, να υιοθετούμε υπεύθυνη προσέγγιση σε ό,τι αφορά τη συσκευασία και την παραγωγή, και να στηρίζουμε κοινωφελείς σκοπούς. Βελτιωνόμαστε και εξελισσόμαστε διαρκώς, γιατί πιστεύουμε ότι οι πελάτες, οι κοινότητες και ο πλανήτης μας αξίζουν προϊόντα Made Better. Από εκεί ξεκινήσαμε το 1851, αλλά η φιλοδοξία
αυτή δεν σταματά ποτέ.»

Το νου σου όμορφε κόσμε στα προϊόντα περιποίησης που κάνουν τη διαφορά στην κάθε μέρα



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Εσύ, τι κάνεις για την αποτοξίνωση της επιδερμίδας σου;

H ματιά της Κιάρα Φεράνι έγινε μια δική της συλλογή μακιγιάζ με την υπογραφή της Lancôme

Γιατί αυτή η κρέμα είναι η No1 πρόταση ενυδάτωσης των δερματολόγων στην Αμερική;

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις και κυρίως να απλοποιήσεις το μακιγιάζ των ματιών σου;

Αυτές είναι οι σωστές κινήσεις για το τέλειο ντεμακιγιάζ

mood of the facebook
mood of the instagram
mood of the pinterest
  • Ideias de Make com Muito Brilho para usar o ano todo!
  • #makeup #blue #blueeyeliner #look
  • Η Caudalie έχει την πιο σούπερ αντηλιακή σειρά για σένα που νοιάζεσαι για το περιβάλλον - Beauty Diaries
  • Άνοιξε τα μάτια σου και δες την ανάγκη σου για πιο λαμπερό βλέμμα - Beauty Diaries
  • Φιλία: Η απόλαυση της ανάγκης να δίνεις και να δίνεσαι - Beauty Diaries
  • Σημεία επαφής - Beauty Diaries
  • Απ' όλα τα ωραία, εσύ χρόνε, μόνο εσύ  - Beauty Diaries
  • Οι θεραπείες της ακμής θέλουν χρόνο κι η εφηβεία διακρίνεται για την ανυπομονησία. Τι κάνεις; - Beauty Diaries
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.

ινσταγκραμίσου