Το απόσταγμα του φραγκοστάφυλου είναι το πρώτο άρωμα που θυμάμαι να φοράω ως παιδί και είναι μία από τις νότες στο Viktor & Rolf, Flowerbomb Midnight», είχε αναφέρει προ πολλού στο «The Hollywood Reporter» η 23χρονη Άνια Τέιλορ Τζόι.
«Περιέχει γιασεμί της νύχτας και όταν ζούσαμε στην Αργεντινή, είχαμε ένα όμορφο γιασεμί. Επομένως, οι συμπτώσεις συσσωρεύτηκαν» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.
Και τώρα το καλλιτεχνικό δίδυμο Viktor & Rolf αποκαλύπτει την ολοκαίνουργια καμπάνια για το εμβληματικό τους άρωμα, το Flowerbomb. Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας: Η ίδια, ως παγκόσμια πρέσβειρα της οικογένειας αρωμάτων Flowerbomb.
Από το 2005, το Flowerbomb, αποτελεί μια οσφρητική αφθονία λουλουδιών, που έχει τη δύναμη να κάνει τα πάντα πιο θετικά. Είναι μια ωδή στη θηλυκότητα, που έχει την ικανότητα να μεταμορφώσει το αρνητικό σε θετικό. Όσοι το φορούν λένε ότι το Flowerbomb ανατρέπει τα παραδοσιακά στερεότυπα ενός αρώματος και αποτελεί μια μοναδική εμπειρία. Εσύ, τι λες;
Φορώντας μια custom Haute Couture δημιουργία που σχεδιάστηκε από τους Horsting και Snoeren και είναι εμπνευσμένη από τη Cutting Edge Couture συλλογή των Viktor & Rolf, η ηθοποιός μεταμορφώνεται σαγηνευτικά από μια γυναίκα στη θεά των λουλουδιών, με το άνοιγμα του μπουκαλιού Flowerbomb, για να αποκαλύψει ότι όλα είναι δυνατά. Εικαστικά δημιουργήθηκε από τον Inez Van Lamsweerd & Vinoodh Matadin – φωτογράφοι, σκηνοθέτες, φίλοι και συνεργάτες των Viktor & Rolf. Η εικόνα κατατάσσει την αρχική καμπάνια του Flowerbomb – απροσδόκητη, αιθέρια και μυστηριώδη – ενσωματώνοντας την ουσία της πρόθεσης του Flowerbomb: τη δύναμη να μετατρέψει οτιδήποτε σε κάτι θετικό – ένα νέο είδος της δύναμης των λουλουδιών.
“Έχουμε μια μακροχρόνια αγάπη και σύνδεση με το Flowerbomb, το πρώτο μας άρωμα. Το να βλέπουμε το Flowerbomb να συνεχίζει να ανθίζει με το πέρασμα του χρόνου είναι πραγματικά ένα αφιέρωμα στη πίστη μας στην αισιοδοξία και τη μεταμόρφωση – το να μοιραζόμαστε αυτό το μήνυμα και να το παρακολουθούμε να εξαπλώνεται, μας φέρνει τόσο μεγάλη χαρά. Η Άνια ταιριάζει απόλυτα με το όραμά μας καθώς είναι τόσο παθιασμένη με την τέχνης της. Ενσαρκώνει τέλεια το μήνυμα που θέλουμε να μοιραστούμε – είναι αισθησιακή, μυστηριώδης και δυναμική ταυτόχρονα. Η Άνια αντανακλά την αποφασισμένη, ειλικρινή και συνειδητοποιημένη γυναίκα άψογα. Εξακολουθεί να εξελίσσεται και να μεταμορφώνεται στους ρόλους της και στη ζωή της», δήλωσε οι Horsting και Snoeren.
Η Άνια Τέιλορ Τζόι. εμφανίστηκε την πρώτη φορά αισθησιακά και προκλητικά στην καμπάνια του Flowerbomb Midnight που αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο του 2019. Σήμερα, με την νέα καμπάνια Flowerbomb, δείχνει την μοναδική πολύπλευρη εικόνα της, ενσαρκώνοντας το universal πνεύμα των αρωμάτων Flowerbomb.
Δημιουργία του διάσημου cast των θρυλικών αρωματοποιών Domitille Michalon-Bertier, Carlos Benaïm και Olivier Polge, οι διαχρονικές λουλουδάτες, gourmand νότες του Flowerbomb παραμένουν η υπογραφή του αρώματος με τις νότες του σαμπάκ γιασεμιού, της freesias, της ορχιδέας cattleya και των τριαντάφυλλων centifolia να δημιουργούν την πιο εθιστική ανθοδέσμη, που την συμπληρώνουν το τολμηρό πατσουλί και η γλυκιά Βανίλια.
Το μπουκάλι σε σχήμα διαμαντένιας χειροβομβίδας φέρει τη μαύρη σφραγίδα των Viktor & Rolf.
κεντρική φωτογραφία: instagram.com/anyataylorjoy