Το ανδρικό άρωμα που αναδεικνύει αρρενωπότητα και τρυφεράδα μαζί

by
  • 1.1K
    Shares

Για το λανσάρισμα του νέου ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΥ αρώματος Dolce&Gabbana, ο οίκος που αγαπάει τις φανταστικές εικόνες γενικά, αλλά και τις ιστορίες που διηγείται μέσα απ’ αυτές συνεργάστηκε με τον Ιταλό influencer Mariano di Vaio.

Σύζυγος, πατέρας και επιχειρηματίας, ο Μariano είναι ο βασιλιάς της δικής του καθημερινότητας αλλά και μια αδιαμφισβήτητη επιλογή για να εκπροσωπήσει το νέο ανδρικό άρωμα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mariano Di Vaio (@marianodivaio) στις

Είναι εκείνος που επιλέγει το δικό του δρόμο, λατρεύει την οικογένειά του και τους φίλους του. Ανεπιτήδευτα γοητευτικός και με σταθερές αξίες, μένει πιστός στις ρίζες του, σέβεται την παράδοση ενώ συγχρόνως αγκαλιάζει  το μοντέρνο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mariano Di Vaio (@marianodivaio) στις

Το άρωμα Κ  του οίκου Dolce&Gabbana, εκπροσωπεί αυτό το χαρισματικό και γενναιόδωρο άνδρα. Αποτελεί το άρωμα που εμπνέει και σαγηνεύει μέσα από τη δύναμη της αρσενικής γοητείας. Στιγμιαία αποτυπώνει την ιταλική εξοχή, τον μεσογειακό μεσημεριανό ήλιο και τη φρεσκάδα των αρωμάτων της γης, που απλώνονται στις δασώδεις εκτάσεις των λόφων της Τοσκάνης.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mariano Di Vaio (@marianodivaio) στις

Ένα επιβλητικό άρωμα που δημιουργεί ένα crescendo από εσπεριδοειδή, που ενισχύεται από έντονα αρωματικά βότανα σε συνδυασμό με σοφιστικέ και αισθησιακά ξύλα.

Τη δημιουργία του αρώματος υπογράφουν με τη συνεργασία τους οι δύο φημισμένες αρωματοποιοί - Daphné Bugey και Nathalie Lorson – αφήνοντας η καθεμία τη δική της ξεχωριστή σφραγίδα στο άρωμα.

Για να αιχμαλωτίσει την ουσία του νέου Κ hy Dolce&Gabbana, ο φωτογράφος Mariano Vivanco επιλέγει να αφηγηθεί την ιστορία στην καρδιά της Ιταλίας, στο γραφικό χωριό Montepulciano και στους υπέροχους αμπελώνες που φτάνουν μέχρι τα μεσαιωνικά του τείχη. Στο τηλεοπτική καμπάνια, ένας γοητευτικός άνδρας οδηγώντας τη μηχανή του διασχίζει χωματόδρομους “ντυμένους” με κυπαρίσσια, καταλήγει στην παλιά πόλη με τα λιθόστρωτα σοκάκια και το μοντέρνο τρόπο ζωής, για να χαρεί το γέλιο και την ζεστή αγκαλιά της οικογένειας και των φίλων του. Είναι ο βασιλιάς της καθημερινότητάς του και του αξίζει το στέμμα του.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mariano Di Vaio (@marianodivaio) στις

Η μουσική επένδυση της τηλεοπτικής καμπάνιας, μια δημιουργία του βραβευμένου με Όσκαρ διάσημου συνθέτη Ennio Morricone, αποτυπώνει το μοντέρνο πρόσωπο του πρωταγωνιστή καθώς περιφέρεται στην ιστορική πόλη.

Το άρωμα αναδεικνύεται από μια ζεστή έκρηξη εσπεριδοειδών που αναζωογονεί όλες τις αισθήσεις με ζουμερά σαγκουίνια και σισιλιάνικα λεμόνια. Τα αρώματα του κίτρου συνδυάζονται με τη φρεσκάδα του άρκευθου, την κεχριμπαρένια ζεστασιά του φασκόμηλου, τη δροσιά του γερανίου και την αναζωογονητική λεβάντα. Όλες αυτές οι νότες πυροδοτούνται από τη σπίθα της καυτερής πιπεριάς, ένα συστατικό που σπάνια χρησιμοποιείται στην αρωματοποιία, το οποίο δίνει μια αίσθηση ζεστασιάς που ξυπνάει την καρδιά του αρώματος και ενισχύει την αρρενωπότητά του. Στη βάση του αρώματος, κυριαρχούν οι ζεστές ξυλώδεις νότες, το αισθησιακό κεδρόξυλο, το βέτιβερ και το πατσουλί. Σαγηνευτικό και ολοφάνερα αρρενωπό, το άρωμα αντανακλά τη γοητεία ενός μοντέρνου βασιλιά.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) στις


Η παράδοση συναντά το μοντέρνο, σε ένα μπουκάλι που χρειάστηκαν χρόνια για τη δημιουργία του. Το καλοσμιλεμένο γεωμετρικό του σχήμα, δένει αρμονικά με το περίτεχνο, χειροποίητο στέμμα στο καπάκι. Κάθε στέμμα, με επιχρύσωση 24 καρατίων, έχει την όψη της φυσικής παλαίωσης. Διακοσμείται περιμετρικά με μπλε πετράδια, ενώ στην κορυφή δεσπόζει ως τρούλος, ένας υπέροχος λαζουρίτης. Η κάθε πέτρα είναι μοναδική, λόγω της φυσικής διαδικασίας σμίλευσής της. Πάνω στο μπουκάλι, το γράμμα Κ θυμίζει το παραδοσιακό σύμβολο της βασιλείας, αλλά είναι αποτυπωμένο με τόση απλότητα, που το κάνει εντυπωσιακά σύγχρονο.

Δυναμικό και τρυφερό μαζί, το άρωμα Κ by Dolce & Gabbana, καθρεφτίζει το πνεύμα της μοντέρνας αρρενωπότητας.

 



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Οι καλοκαιρινές πεποιθήσεις που έχεις είναι σαν το τελειότερο bronzer

Έχεις λιπαρή επιδερμίδα με τάση ακμής; Αυτό είναι το μυστικό αποσυμφόρησης

Ανακάλυψε 2 νέα προϊόντα της βιολογικής σειράς Garnier Bio που είναι απόλυτα δροσερά

Η σωστότερη ρουτίνα περιποίησης χρειάζεται μόνο αυτά τα 3 βήματα (μην αγχώνεσαι και γι’ αυτό)

Aντί για ασετόν χρησιμοποιείς αυτή τη must-have κρέμα για να αφαιρέσεις το βερνίκι σου (OMG)!

mood of the facebook
mood of the pinterest
  • Duft 101 + Guy Approved Scents   - ALL THINGS BEAUTY - #Approved #beauty #Duft #Guy #Scents
  • Unless you are the Khaleesi, and your skin is impervious to all damage -even that caused by fire- you need to act now, before the winter arrives and your skin gets so damaged that you look like one of her dragons. #diy #beauty #skincare
  • Here a couple useful tips and tricks that can improve your writing and make it more dynamic. I'm sure you've heard your elementary teachers tell yo...
  • Image discovered by Sick Religion. Find images and videos about red, pale and lips on We Heart It - the app to get lost in what you love.
  • makeup art
  • val's chaotic mind
  • Francesca Martinelli (@francescamartinelli.ph) • Foto e video di Instagram
  • THE ART OF COLLAGE By Doug & Gene Meyer  -    dougandgene.blogspot.com/2012/03/art-of-collage-by-doug-gene-meyer.html
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.

ινσταγκραμίσου