Αφορμή ήθελε η δημιουργική ομάδα του Γαλλικού οίκου για να εμπνευστεί κάτι μοναδικό κι αξεπέραστο για τον εορτασμό των 100 ετών από τη δημιουργία του θρυλικού αρώματος No5. Η συλλεκτική συλλογή 17 προϊόντων είναι το κάτι άλλο.
.
Σήμερα, ο τρόπος που καταναλώνουμε έχει αλλάξει προ πολλού και η αξία ενός αντικειμένου υπερβαίνει το κόστος παραγωγής. «Μεγαλύτερη αξία έχουν πια τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε τακτικά. Όλα σχετίζονται με την εμπειρία που προσφέρουν αυτά τα προϊόντα» λέει ο Head of Global Creative Resources Fragrance and Beauty της Chanel, Thomas du Pré de Saint Maur.
Επαναχρησιμοποιώντας 17 αντικείμενα καθημερινής χρήσης, το Νο5 ανατρέπει τα δεδομένα και τα στερεότυπα, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι, η πολυτέλεια βασίζεται στην εμπειρία.
Η συλλογή Chanel Factory 5 συμβολίζει ξεκάθαρα την επιστροφή στην ουσία -μια προσέγγιση που ξεκίνησε η Gabrielle Chanel και αφορά στην επιθυμία της να πό περιορισμούς. Μέσω αυτής της ιδέας, ο οίκος Chanel προτείνει την επιστροφή στην πρώτη συσκευασία του Νο5 -ένα απλό εργαστηριακό μπουκάλι, ένα λειτουργικό αντικείμενο που έγινε πολυτελές και iconic.
Το Chanel Factory 5 με αυτόν τον τρόπο μετατρέπει καθημερινά αντικείμενα σε έργα τέχνης.
Το νου σου όμορφε κόσμε σ’ αυτά τα αλλιώτικα και δημιουργικά.