Ένα προϊόν πωλείται κάθε δευτερόλεπτο στον κόσμο. Δεν είναι κραγιόν. Δεν είναι μάσκαρα. Είναι το Sensibio H2O της BIODERMA. Και τώρα, γιορτάζοντας 30 χρόνια πορείας, ενώνει τις δυνάμεις του με τη Victoria Beckham σε μια συνεργασία που ενισχύει τον εμβληματικό του χαρακτήρα.
Η Victoria Beckham, fashion & beauty icon με δική της υπογραφή στον κόσμο της αισθητικής, δηλώνει χρόνια fan του Sensibio H2O και πλέον πρωταγωνιστεί στην επετειακή καμπάνια του. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Πάντα το χρησιμοποιούσα. Κανένα άλλο προϊόν δε θα μπορέσει ποτέ να το ανταγωνιστεί».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το απόλυτο must-have στον καθαρισμό
Το Sensibio H2O αποτελεί το πρώτο micellar water που δημιουργήθηκε ποτέ, πίσω στο 1995 από τη Bioderma, και παραμένει μέχρι σήμερα το κορυφαίο προϊόν καθαρισμού σε μικροβιολογική και δερματολογική συμβατότητα. Η σύνθεσή του με 99,6% βιομιμητικά συστατικά σέβεται το pH της επιδερμίδας και καθαρίζει αποτελεσματικά από μακιγιάζ και ρύπους, χωρίς να χρειάζεται ξέβγαλμα.
Ξέβγαλμα; Όχι, ευχαριστώ!
Το Sensibio H2O δεν χρειάζεται να ξεβγαλθεί. Δεν είναι toner, ούτε κλασικό καθαριστικό. Η σύνθεσή του είναι φτιαγμένη για να μείνει, να ηρεμεί την επιδερμίδα, να τη σέβεται και να την ενδυναμώνει.
Κλινικές μελέτες έχουν δείξει ότι το προϊόν προσφέρει ακόμη και 6 φορές περισσότερη ενυδάτωση αν δεν ξεβγαλθεί, ενώ το 81% των χρηστών δήλωσαν πως η επιδερμίδα τους ένιωσε πιο άνετη χωρίς να έχει αφαιρεθεί.
Η φροντίδα πίσω από τη λάμψη
Στη νέα αυτή συνεργασία, η Victoria Beckham δεν “δανείζει” απλώς το πρόσωπό της. Με αφετηρία τη δική της εμπειρία με το προϊόν – ήδη από την εφηβεία της – φέρνει στο προσκήνιο την αξία της αυθεντικής φροντίδας. Μιας ρουτίνας καθαρισμού που δεν υπόσχεται θαύματα, αλλά προσφέρει συνέπεια, αποτελεσματικότητα και σεβασμό στην επιδερμίδα.
Η skincare κληρονομιά συνεχίζεται
30 χρόνια μετά, το Sensibio H2O δεν είναι απλώς ένα προϊόν. Είναι σύμβολο. Είναι σημείο αναφοράς. Και με αυτή τη συνεργασία, γίνεται και το απόλυτο statement για το πώς η διαχρονική ομορφιά δεν είναι τάση — αλλά στάση.
Κάνε και εσύ δικό σου το limited edition μπουκάλι πριν εξαντληθεί!