H L’Oréal και η Albéa δημιουργούν σωληνάριο καλλυντικού με βάση το χαρτί

by
  • 14
    Shares

H L’Oréal και η Albéa ανακοινώνουν μια πρωτοποριακή καινοτομία στις συσκευασίες καλλυντικών: τη δημιουργία ενός σωληνάριου καλλυντικού με βάση το χαρτί.

Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν το πρώτο σωληνάριο καλλυντικών με βάση το χαρτόνι, αντικαθιστώντας το μεγαλύτερο μέρος του πλαστικού με ένα βιολογικής προέλευσης και πιστοποιημένο υλικό που μοιάζει με χαρτί.

Η συνεργασία μεταξύ L’Oréal και Albéa αντικατοπτρίζει τους φιλόδοξους στόχους των δύο εταιρειών στον τομέα της υπευθυνότητας, καθώς και τη στήριξη τους στην Παγκόσμια Δέσμευση για την Οικονομία των Πλαστικών, του Ιδρύματος Ellen McArthur. Επιπλέον, η συγκεκριμένη εφεύρεση αποδεικνύει ότι η συνεργασία μεταξύ των ειδικών της βιομηχανίας είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη πρωτοποριακών καινοτομιών. Αυτή η νέα τεχνολογική λύση θα ξεκινήσει σύντομα, με την πρώτη βιομηχανική παραγωγή να είναι προγραμματισμένη για το 2020. Αναμένουμε με ενθουσιασμό.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Albéa Packaging (@albea_packaging) στις

Ο Philippe THUVIEN, Αντιπρόεδρος του τομέα Συσκευασίας & Ανάπτυξης της L'Oréal, εξηγεί: «Από το 2007 και μετά, βελτιώνουμε συνεχώς το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα στον κλάδο παραγωγής των συσκευασιών μας. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα και  δρομολογούμε την ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας, βασισμένης σε πιστοποιημένο χαρτί. Δουλεύοντας σε συνεργασία με την Albéa για την ανάπτυξη αυτής της πρωτοποριακής καινοτομίας, στοχεύουμε στη δημιουργία μιας νέας συσκευασίας σωληνάριου καλλυντικών με βάση το χαρτί.  Η πρώτη διάθεση τους προγραμματίζεται στην αγορά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας για το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Η L'Oréal δεσμεύεται να βελτιώσει το περιβαλλοντικό ή κοινωνικό προφίλ του 100% των συσκευασιών της μέχρι το τέλος του 2020. Αυτή η καινοτόμος εναλλακτική λύση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγική του Ομίλου για τις συσκευασίες.»

Και φτάνουν σε εμάς κι οι πρώτες δηλώσεις του Gilles SWYNGEDAUW, Αντιπρόεδρου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Καινοτομίας και Μάρκετινγκ της Albéa, που προσθέτει: «Η δέσμευση της Albéa για τη βιωσιμότητα ξεκινά πριν από 15 χρόνια και αντανακλάται στο ευρύ φάσμα των βιώσιμων συσκευασιών μας. Σήμερα, φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη καινοτόμων, υπεύθυνων λύσεων, να τολμήσουμε να σπάσουμε τους κώδικες, να επιδιώξουμε καινοτομίες. Μόνο μέσω της συνεργασίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας μπορούμε να εφεύρουμε τις ασφαλείς συσκευασίες με το ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που θέλει η αγορά ομορφιάς. Η καινοτόμος συνεργασία μας με την L’Oréal αντανακλά αυτή μας τη  φιλοδοξία και αυτή την πεποίθηση».

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2018 πωλήσεις ύψους 26,9 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L’Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία “Sharing Beauty With All”, θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.

Σχετικά με την Albéa κράτησε τα εξής: Δημιουργεί τις συσκευασίες και τις λύσεις που χρησιμοποιείς κάθε μέρα - από σωληνάρια, κραγιόν, μάσκες και αντλίες μέχρι applicators και πολλά άλλα. Συνεργάζεται με επώνυμες  και δυναμικές μάρκες, ανεξάρτητα από το αν είναι, μεγάλες ή μικρές, διεθνείς ή τοπικές, εταιρίες με ιστορία ή νεοσύστατες. Υποστηρίζει τους πελάτες όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο, χάρη στα 15.000 άτομα του ανθρώπινου δυναμικού της και τα 40 σημεία παρουσίας της σε όλη τη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, τη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Αφρική, την Κίνα και την Ασία. Το σύνθημά μας είναι “Made with Albéa, made responsibly”, διότι φροντίζει το περιβάλλον. Το όραμά της  είναι να είναι η καλύτερη εταιρεία για τους πελάτες της, τους ανθρώπους, τους συνεργάτες και όλους τους ενδιαφερόμενους.

 



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Η Lalisa Manobal δεν είναι απλά η νέα Global Brand Ambassador της M·A·C, αλλά μια απίθανη περσόνα που πειραματίζεται με το μακιγιάζ της διαρκώς

Aυτή είναι η πιο ενδιαφέρουσα συνεργασία, που θα διαμορφώσει τάσεις και συλλογές μακιγιάζ

H Αcqua di Parma συνδέεται βαθιά με τη φύση μέσα από ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ άρωμα που σκορπάει τρυφερότητα

Το τρικ που μπορείς να κάνεις με το μολύβι χειλιών σου (χωρίς να φαίνεται ότι το φοράς)

Στην ηλικία των 30 το στρες επηρεάζει την επιδερμίδα σου, αλλά μπορείς να διαχειριστείς τα σημάδια της!

mood of the facebook
mood of the pinterest
  • Duft 101 + Guy Approved Scents   - ALL THINGS BEAUTY - #Approved #beauty #Duft #Guy #Scents
  • Unless you are the Khaleesi, and your skin is impervious to all damage -even that caused by fire- you need to act now, before the winter arrives and your skin gets so damaged that you look like one of her dragons. #diy #beauty #skincare
  • Here a couple useful tips and tricks that can improve your writing and make it more dynamic. I'm sure you've heard your elementary teachers tell yo...
  • Image discovered by Sick Religion. Find images and videos about red, pale and lips on We Heart It - the app to get lost in what you love.
  • makeup art
  • val's chaotic mind
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.

ινσταγκραμίσου