#TheAgeIFeel: Ποιο είναι το μήνυμα πίσω από τη νέα ΥΠΕΡΟΧΗ καμπάνια της Shiseido;

by

Υπόσχεση κι αξία. Ομορφιά και επικοινωνία. Τέχνη και δυναμική. Επιστήμη και καινοτομία. Πολλές οι λέξεις που μπορείς να τοποθετήσεις δίπλα από το Ιαπωνικό και λατρεμένο brand. Shiseido. Ποτέ δεν αρκέστηκε στην επιφανειακή αναζήτηση της ομορφιάς. Και θα μου πεις εσύ τώρα: Υπάρχει διαφορά μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής ομορφιάς; Στη Shiseido οι δύο αυτές έννοιες είναι αλληλένδετες και πάντα συμβαδίζουν. Ο όμορφος εσωτερικός κόσμος είναι εξίσου ελκυστικός όσο και τα όμορφα μάτια. Η αυτοπεποίθηση μπορεί να είναι τόσο εντυπωσιακή όσο και η λαμπερή επιδερμίδα. Ω, ναι! Η αυθεντικότητα και το χαμόγελο πάνε μαζί. Γι’ αυτό, και ο ορισμός της Shiseido για την τέλεια επιδερμίδα είναι το κάτι άλλο: “Ό,τι επιτρέπει στην εσωτερική σου ομορφιά να εκφραστεί ελεύθερα, αποκαλύπτεται χωρίς προσχήματα και πέρα από κάθε στερεότυπο.”

ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Στην Shiseido πιστεύ0υν πώς μια υπόσχεση τηρείται μόνο όταν επιτυγχάνεται κάτι. Έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη μετά από συνεχείς καινοτομίες και βραβεία ευρεσιτεχνίας. Καλλιεργούν την φήμη στηρίζοντας κάθε ισχυρισμό. Αυξάνουν καθημερινά τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας και δεσμεύονται για όλα τα νέα κι ωραία της εποχής.

Με την καμπάνια #TheAgeIFeel αναδεικνύουν όλες τις καινοτομίες που προκύπτουν μέσα από την συνεχώς εξελισσόμενη έρευνά τους.

Κι αυτή τη φορά παρουσιάζουν όλα και όλους όσους εμπλέκονται στην επιστήμη της. Εξετάζουν τα φυτά από τα οποία εξάγουν συστατικά που έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για το δέρμα, τη γοητεία των υφών των προϊόντων τα οποία υπόσχονται μοναδικές εμπειρίες, το σχεδιασμό των μπουκαλιών που διατηρούν και απελευθερώνουν τις ισχυρές αυτές συνθέσεις, ενώ παράλληλα ακολουθούν την δέσμευση απέναντι στη βιωσιμότητα.

ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ & ΑΝΑΓΚΕΣ

Η επιστήμη επιδιώκει διαφορετικούς στόχους, ο σημαντικότερος από τους οποίους είναι η ικανοποίηση ποικίλων αναγκών. Η έρευνα της Shiseido καθοδηγείται από τις πολλές ανησυχίες των καταναλωτών της. Οι προτεραιότητες και οι ανάγκες ποικίλουν και εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, κάτι που συμβαίνει και με τις λύσεις που προτείνονται, χάρη στην επιστήμη.

Έτσι, δημιουργούνται λύσεις που ταιριάζουν σε κάθε ανάγκη. Η καμπάνια #TheAgeIFeel παρουσιάζει 3 γυναίκες, 3 διαφορετικές προσωπικότητες αλλά και 3 διαφορετικούς τύπους δέρματος και ηλικίας, κάτι που απεικονίζει την ποικιλομορφία των καταναλωτών Shiseido.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΕ 4 ICONIC ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ

Πολλά τα ωραία της Shiseido. Μερικά απ’ αυτά έχουν γράψει ιστορία:
Η BENEFIANCE, που μειώνει ορατά τις γραμμές και τις ρυτίδες, χάρη στην αποτελεσματικότητα της ReNeura TechnologyΤΜ.
Η VITAL PERFECTION, που δημιουργήθηκε με την εφαρμογή της νευρο-επιστήμης και στοχεύει στην ενίσχυση της σφριγηλότητας και της ζωτικής ροής, με σκοπό την σύσφιξη και την αποκάλυψη της λάμψης του ώριμου δέρματος.
Η ESSENTIAL ENERGY, που υπόσχεται άμεση και έντονη ενυδάτωση. Το τριπλό υαλουρονικό οξύ σε συνδυασμό με το Ginseng Red, την καθιστούν τον ιδανικό σύμμαχο της επιδερμίδας που στερείται λάμψης και ενέργειας. Κι είναι και τo παγκοσμίου φήμης και θρυλικό ULTIMUNE, που αποτελεί το Νο1 αντιγηραντικό serum της Shiseido. Βλέπεις, ενσωματώνει τα αποτελέσματα 25 ετών επιστημονικής έρευνας, 224 βραβεία ομορφιάς(!) και 1 προϊόν πωλείται κάθε 9 δευτερόλεπτα στο κόσμο. Η αποτελεσματικότητά του μάλιστα βασίζεται στη διπλή αντιγηραντική του τεχνολογία Imu Generation RED η οποία ενεργοποιεί την εσωτερική δύναμη της επιδερμίδας, ενισχύει την ζωτική ροή και χαρίζει εντυπωσιακή λάμψη.

 

TAΛΕΝΤΑ ΜΕ ΥΨΗΛΑ STANDARDS OMOIA ME AYTA ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η SHISEIDO ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ

Να δουλεύεις για την Shiseido σημαίνει να μην συμβιβάζεσαι ποτέ! Σημαίνει να θέλεις να ξεπερνάς τα όρια της καινοτομίας, σεβόμενοι πάντα τις παραδόσεις. Μια πραγματική αναζήτηση για την τελειότητα. Ενσωματώνοντας μοναδικά αυτά τα πρότυπα και την ικανότητα να βαδίζει ενάντια στα στερεότυπα, η Νοτιοαφρικανή φωτογράφος και σκηνοθέτης Betina Dutoit δημιούργησε μια καμπάνια με πρωταγωνιστές 3 γυναίκες και 4 iconic προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, αναδεικνύοντας τις διαφορετικές οπτικές και πλευρές τους. Με τη βοήθεια του συζύγου της Wouter Du Toit, έδωσαν το δικό τους ρυθμό και παρουσίασαν μια διαφορετική, πιο φρέσκια και σύγχρονη οπτική της Shiseido. Πολλαπλά πλάνα σε ένα ή περισσότερα προϊόντα, φωτογραφίες ή περιεχόμενο που αφορά την σχέση της κάθε γυναίκας με την ηλικία, με σκοπό να εκφράσουν με τον πιο αντιπροσωπευτικό τρόπο την νέα καμπάνια της Shiseido “The Age I Feel” .

#TheAgeIFeel ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ

Η ηλικία δεν καθορίζει το πώς αισθανόμαστε. Ο χρόνος δεν αποτελεί εμπόδιο, αλλά προνόμιο. Τα χρόνια, που ζούμε με πληρότητα, είναι αυτά που μας ολοκληρώνουν και ενισχύουν την αυτοπεποίθησή μας.

Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ

Και με σύμμαχο την επιστήμη, η Shiseido αναδεικνύει κάθε όμορφη πλευρά μας.

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Ας αφήσουμε την επιδερμίδα μας να αντικατοπτρίσει όλα όσα είμαστε. Η ηλικία που αισθανόμαστε, ας γίνει η πραγματική μας ηλικία.
Shiseido Beauty Manifesto

ENA ΙΣΧΥΡΟ MHNYMA

Τα πρόσωπα που παρουσιάζονται σ’ αυτή την καμπάνια δεν είναι απλά πρόσωπα: είναι ιστορίες ζωής πλούσιες σε εμπειρίες, ανατροπές και συναισθήματα. Είναι μονοπάτια με παρακάμψεις, διαδρομές με μεγάλες νίκες. H Cécile, η Prudence και η Ingrid, ταυτίστηκαν με το μήνυμα : «Ο χρόνος είναι πηγή δύναμης». Όπως εκμυστηρεύτηκε η Cécile: «Οι ρυτίδες μου είναι μέρος της ζωής μου. Είναι οι εμπειρίες μου που με έχουν διαμορφώσει στη γυναίκα που είμαι σήμερα».

Κι εδώ στην Ελλάδα, 3 δυναμικές και πανέορφες γυναίκες, 3 διαφορετικές προσωπικότητες της τέχνης, της μόδας και της ομορφιάς, η Μαρία Ναυπλιώτου, η Έβελυν Καζαντζόγλου & η Σουζάνα Κεγγίτση, ταυτίστηκαν με το μήνυμα “Ο χρόνος είναι πηγή δύναμης” και ενώθηκαν για να  δώσουν το δικό τους παρόν στην εκπληκτική καμπάνια τηςShiseido.

“Η ηλικία δεν καθορίζει το πως αισθανόμαστε. Οι ρυτίδες είναι μέρος της ζωής μας. Είναι οι εμπειρίες που μας διαμορφώνουν, στις γυναίκες που θέλουμε να είμαστε”, δηλώνει η Μαρία Ναυπλιώτου. “Η αυτοπεποίθηση μπορεί να είναι τόσο εντυπωσιακή όσο και η λαμπερή επιδερμίδα”, λέει η  Έβελυν Καζαντζόγλου, ενώ η Σουζάνα Κεγγίτση δηλώνει πως “η αυθεντικότητa μπορεί να είναι τόσο γοητευτική όσο και ένα χαμόγελο.”

Το νου σου δραστήριε κόσμε σ’ αυτά τα αλλιώτικα της ομορφιάς.



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Η Glow Era έχει ΝΕΑ σειρά περιποίησης που υπόσχεται να επαναφέρει τη νεανικότητα και λάμψη σε σώμα και μαλλιά!

Solid προϊόντα: 3 προτάσεις από ένα ελληνικό beauty brand που έχουν πολύ ενδιαφέρον

Θες ένα foundation με υαλουρονικό και SPF; Εδώ είσαι!

Φρέσκαρε την επιδερμίδα σου σε λίγα δευτερόλεπτα με 5 πολύ αγαπημένα προϊόντα

Έμαθα γιατί η σειρά Invati Ultra Advanced™ της Aveda είναι ένα έπος για την ενδυνάμωση των μαλλιών

mood of the facebook
mood of the pinterest
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.