Sharing Beauty with All

H L’Oréal δεσμεύεται ως εταιρεία για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

by

Χειροκρότημα, αγάπη, εμπιστοσύνη και σεβασμό σε εταιρείες σαν την L’Oréal, που λίγο μετά την Ημέρα της Γης, δημοσιεύει την Έκθεση Προόδου 2018 του προγράμματος βιωσιμότητάς της, Sharing Beauty with All, στην οποία αποτυπώνεται σημαντικότατη πρόοδος, ιδιαίτερα όσον αφορά τη δέσμευσή της για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Μπράβο!

Και τι κάνει μ’ αυτό; Ενθαρρύνει τις μάρκες της να ενισχύσουν περαιτέρω την ευαισθητοποίηση και να κινητοποιήσουν τους συνεργάτες, πελάτες, αλλά και καταναλωτές τους, πάνω σε πολύ σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα. Ως μέλη λοιπόν του προγράμματος Sharing Beauty with All, οι μάρκες της αναγνωρίζουν έναν συγκεκριμένο σκοπό και πραγματοποιούν για αυτόν μοναδικές εκστρατείες ευαισθητοποίησης. Μάλιστα, το 2018, πάνω από τις μισές μάρκες του Ομίλου (57%) ανέλαβαν δράση, συμπεριλαμβανομένων των Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay, και Ralf Lauren Fragrances.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη L’Oréal Group (@loreal) στις


Σ’ άλλα ωραία κι αξιόλογα, το Εργαλείο Βιώσιμης Βελτιστοποίησης των Προϊόντων (Sustainable Product Optimisation Tool – SPOT), που αξιοποιείται από όλες τις μάρκες του Ομίλου L’Oréal, είναι το πρώτο στη βιομηχανία της ομορφιάς. Συγκεκριμένα, από το 2014, οι ομάδες του γκρουπ με την υποστήριξη διεθνών εμπειρογνωμόνων, εργάστηκαν για να αναπτύξουν τη μεθοδολογία αυτού του εργαλείου με σκοπό να μετρήσουν όλες τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις ενός καλλυντικού προϊόντος και να επιφέρουν τρόπους βελτίωσης του.

Το 2018, ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για την L’Oréal Hellas, η οποία ακολουθώντας τα βήματα του παγκόσμιου προγράμματος βιωσιμότητας του Ομίλου, Sharing Beauty with All, ξεπέρασε τους στόχους που είχε θέσει σε τρείς βασικούς τομείς. Μείωσε κατά 97% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, μέσα από μία σειρά ενεργειών όπως η αλλαγή των συστημάτων κλιματισμού και θέρμανσης, η τοποθέτηση ενεργειακών λαμπτήρων και αυτόματων αισθητήρων ελέγχου του φωτισμού. Παράλληλα, μείωσε κατά 59% την κατανάλωση νερού, σε σχέση με το 2005, με την φύτευση φυτών ελληνικής υπαίθρου με περιορισμένες ανάγκες άρδευσης. Τέλος, διαδικασίες όπως, η επαναχρησιμοποίηση των παλετών και των συσκευασιών πολλαπλών χρήσεων κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας των παραγγελιών, καθώς και η χρήση ανακυκλωμένου χαρτιού για εκτύπωση, οδήγησαν στην επίτευξη του στόχου για μείωση της παραγωγής αποβλήτων κατά 64% σε σχέση με το 2005 και πέτυχαν μηδενικά απόβλητα σε όλες τις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

εις το επανιδείν (και πάντα τέτοια)



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Μερικές σημειώσεις και κάποιες σκέψεις για τις καινοτομίες της αντηλιακής περιποίησης που τελικά ανταμείβονται!

Γιατί το ΝΕΟ Double Serum της Clarins είναι τόσο καινοτόμο;

Mερικά από τα νέα κι ωραία προιόντα που φτάνουν σε μένα ματσάρουν με τα θέλω μου!

Να πώς με δύο κινήσεις διορθώνεις ατέλειες και σπυράκια

10 Κορεάτικες μάσκες περιποίησης που κάνουν κάποια ωραιότατα θαύματα!

mood of the facebook
mood of the pinterest
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.