Χειροκρότημα, αγάπη, εμπιστοσύνη και σεβασμό σε εταιρείες σαν την L’Oréal, που λίγο μετά την Ημέρα της Γης, δημοσιεύει την Έκθεση Προόδου 2018 του προγράμματος βιωσιμότητάς της, Sharing Beauty with All, στην οποία αποτυπώνεται σημαντικότατη πρόοδος, ιδιαίτερα όσον αφορά τη δέσμευσή της για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Μπράβο!
Και τι κάνει μ’ αυτό; Ενθαρρύνει τις μάρκες της να ενισχύσουν περαιτέρω την ευαισθητοποίηση και να κινητοποιήσουν τους συνεργάτες, πελάτες, αλλά και καταναλωτές τους, πάνω σε πολύ σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα. Ως μέλη λοιπόν του προγράμματος Sharing Beauty with All, οι μάρκες της αναγνωρίζουν έναν συγκεκριμένο σκοπό και πραγματοποιούν για αυτόν μοναδικές εκστρατείες ευαισθητοποίησης. Μάλιστα, το 2018, πάνω από τις μισές μάρκες του Ομίλου (57%) ανέλαβαν δράση, συμπεριλαμβανομένων των Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay, και Ralf Lauren Fragrances.
Σ’ άλλα ωραία κι αξιόλογα, το Εργαλείο Βιώσιμης Βελτιστοποίησης των Προϊόντων (Sustainable Product Optimisation Tool – SPOT), που αξιοποιείται από όλες τις μάρκες του Ομίλου L’Oréal, είναι το πρώτο στη βιομηχανία της ομορφιάς. Συγκεκριμένα, από το 2014, οι ομάδες του γκρουπ με την υποστήριξη διεθνών εμπειρογνωμόνων, εργάστηκαν για να αναπτύξουν τη μεθοδολογία αυτού του εργαλείου με σκοπό να μετρήσουν όλες τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις ενός καλλυντικού προϊόντος και να επιφέρουν τρόπους βελτίωσης του.
Το 2018, ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για την L’Oréal Hellas, η οποία ακολουθώντας τα βήματα του παγκόσμιου προγράμματος βιωσιμότητας του Ομίλου, Sharing Beauty with All, ξεπέρασε τους στόχους που είχε θέσει σε τρείς βασικούς τομείς. Μείωσε κατά 97% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, μέσα από μία σειρά ενεργειών όπως η αλλαγή των συστημάτων κλιματισμού και θέρμανσης, η τοποθέτηση ενεργειακών λαμπτήρων και αυτόματων αισθητήρων ελέγχου του φωτισμού. Παράλληλα, μείωσε κατά 59% την κατανάλωση νερού, σε σχέση με το 2005, με την φύτευση φυτών ελληνικής υπαίθρου με περιορισμένες ανάγκες άρδευσης. Τέλος, διαδικασίες όπως, η επαναχρησιμοποίηση των παλετών και των συσκευασιών πολλαπλών χρήσεων κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας των παραγγελιών, καθώς και η χρήση ανακυκλωμένου χαρτιού για εκτύπωση, οδήγησαν στην επίτευξη του στόχου για μείωση της παραγωγής αποβλήτων κατά 64% σε σχέση με το 2005 και πέτυχαν μηδενικά απόβλητα σε όλες τις εγκαταστάσεις της εταιρείας.
εις το επανιδείν (και πάντα τέτοια)