Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από τη δοτικότητα. Μια αρετή που αν ήταν προϊόν περιποίησης θα ήταν το πιο θαυματουργό σέρουμ του πλανήτη. Θα είχε την απόλυτη συσφικτική δράση και παράλληλα θα σταθεροποιούσε το μακιγιάζ σου. Στην προκειμένη κινείται στα γραφεία της Estée Lauder Companies από το 1992. Η εταιρεία που πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνου του μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο την έχει περίσσια τη δοτικότητα. Δίπλα απ’ αυτή βάλε τρυφεράδα, μοιρασιά κι αγάπη. Στόχος της εκστρατείας είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη. Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με την διανομή της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών της εταιρείας, σε όλο τον κόσμο.
Στην Ελλάδα, η Estée Lauder σκορπάει τέτοια αληθινή λάμψη από το 2005. Ο στόχος κοινός κι εδώ. Η ευαισθητοποίηση του κοινού. Σε συνεργασία αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών είναι must-have πια.
Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του ευφάνταστου Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως.
Αυτή τη χρονιά, η Estée Lauder συνεργάζεται με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία για να ενισχύσει το ταξίδι της πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού σε όλη την Ελλάδα. Κάθε αγορά pink ribbon bracelet βοηθάει γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν μια δωρεάν εξέταση μαστογραφίας μέσω της κινητής μονάδας μαστογράφου.
Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί ακόμη μια φορά στην υπέροχη καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet. Με την ευγενική συμμετοχή της επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τη σημασία της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2019 και συμβάλλει στη διάδοση του παγκόσμιου μηνύματος των εταιρειών Estée Lauder. #TimeToEndBreastCancer
To ροζ κορδελάκι γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού.Rose–gold, τρισδιάστατο μας υπενθυμίζει πως μόνο ενωμένοι, όπως και οι δύο κορδέλες, μπορούμε να νικήσουμε τον καρκίνο του μαστού. Το διακοσμητικό μέταλλο πλαισιώνεται από δέρμα 100% φυτικής κατεργασίας που φέρει ανάγλυφες ραβδώσεις και δύο κουμπώματα χαραγμένα με την ροζ κορδέλα.
Τα βραχιόλια διατίθενται στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esteelauder.gr, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργαζόμενων αλυσίδων, καθώς και μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία του δικτύου Darphin.
Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία και για την πραγματοποίηση δωρεάν εξετάσεων μαστογραφίας σε όλη την Ελλάδα μέσω της κινητής μονάδας μαστογραφίας.
Απόκτησε κι εσύ το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή Dukas και λάβε μέρος στην παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού.
Η ομορφιά είναι συναίσθημα