Αυξάνεται η ζήτηση για eco-friendly θεραπείες περιποίησης;

by

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Uala, την τελευταία χρονιά σημειώθηκε αύξηση στην αναζήτηση για «πράσινες» θεραπείες περιποίησης, τόσο σε χώρους ομορφιάς, όσο και στο σπίτι.

Η πανδημία αποτέλεσε την αφορμή για να συνειδητοποιήσουν πολλοί καταναλωτές τη σημασία του να εντάξουν οικολογικές συνήθειες στην καθημερινότητά τους και να κάνουν υπεύθυνες επιλογές, συμπεριλαμβανομένων και των θεραπειών ομορφιάς. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες προσφέρουν όλο και περισσότερες eco-friendly υπηρεσίες περιποίησης. Τι είναι, όμως, αυτό που κάνει μια επιχείρηση ομορφιάς φιλική προς το περιβάλλον;

Σύμφωνα με την Uala, μια ενδιαφέρουσα πλατφόρμα και εφαρμογή για κρατήσεις υπηρεσιών ομορφιάς στη Νότια Ευρώπη, υπάρχουν 3 κύρια κριτήρια που ορίζουν ένα κομμωτήριο ή κέντρο αισθητικής ως βιώσιμο: η χρήση βιολογικών ή/και vegan προϊόντων, η χρήση επαναχρησιμοποιούμενων ειδών ενδυμασίας, καθώς και η εφαρμογή πολιτικών ανακύκλωσης.

Κάθε χρόνο προσφέρονται όλο και περισσότερες «πράσινες» θεραπείες, ως αποτέλεσμα αυξανόμενης ζήτησης από τους πελάτες. Αξίζει να αναφερθεί ότι η αύξηση αυτή παρατηρείται παρά την υψηλότερη τιμή τους, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές υπηρεσίες ομορφιάς (+ 13% κατά μέσο όρο).

Για παράδειγμα, το vegan μανικιούρ βρίσκεται στην κορυφή των 5 green treatments με τις περισσότερες κρατήσεις στην Ελλάδα. Ακολουθούν το vegan πεντικιούρ, η βιολογική βαφή, η θεραπεία προσώπου και σώματος με βιολογικά έλαια και το sugar waxing (η γνωστή χαλάουα).

Η χρονιά του COVID-19 έδωσε μια αλλιώτικη και πιο σπιτική διάσταση στην ομορφιά, καθώς πολλοί αναγκάστηκαν να φροντίσουν τον εαυτό τους στο σπίτι, με αποτέλεσμα να ανακαλύψουν εκ νέου την ευχαρίστηση των DIY θεραπειών.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για μια σπιτική (και 100% οικολογική) ρουτίνα ομορφιάς!

Χάρτινα φίλτρα και φακελάκια τσαγιού για καταπολέμηση της ερυθρότητας και περιποίηση των ποδιών

Αντί να πετάξουμε τα φακελάκια τσαγιού, μπορούμε να τα καταψύξουμε για λίγα λεπτά και να τα εφαρμόσουμε σε σημεία με ερυθρότητα (λόγω της υπερβολικής έκθεσης στον ήλιο) ή  ερεθισμούς (μετά από ξύρισμα), για να ανακουφίσουν την περιοχή. Τα φίλτρα τσαγιού από βότανα είναι επίσης χρήσιμα για DIY ποδόλουτρα, αδειάζοντας το περιεχόμενο των χρησιμοποιημένων φακελίσκων σε μια λεκάνη με ζεστό νερό.

Φακελάκια τσαγιού για τόνωση της επιδερμίδας του προσώπου

Μετά το -απαραίτητο για τους Βρετανούς- τσάι των πέντε, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα φακελάκια για να φτιάξουμε μία 100% «πράσινη» σπιτική μάσκα. Αρχικά, αδειάζουμε το περιεχόμενο δύο στεγνών φακελίσκων σε ένα μίξερ μαζί με δύο κουταλιές της σούπας γιαούρτι και μία κουταλιά της σούπας μέλι. Μόλις τα συστατικά αναμιχθούν καλά, κάνουμε απαλό μασάζ στο πρόσωπο με το μίγμα, δημιουργώντας μια λεπτή στρώση και αφήνουμε για 15 λεπτά. Αφού αφαιρέσουμε τη μάσκα με ζεστό νερό, σκουπίζουμε καλά το πρόσωπο και ολοκληρώνουμε την περιποίηση με ενυδατική κρέμα.

Κόκκοι καφέ για scrub σύσφιξης

Ακόμα και οι κόκκοι του καφέ έχουν εναλλακτικούς τρόπους χρήσης. Για μια αναζωογονητική απολέπιση, αναμειγνύουμε τέσσερις κουταλιές της σούπας κόκκων καφέ με τρεις κουταλιές της σούπας χοντρό αλάτι. Αφού ρίξουμε νερό σε όλο το σώμα, κάνουμε μασάζ με κυκλικές κινήσεις στην περιοχή των μηρών και των γοφών για 3 λεπτά και ξεπλένουμε με ζεστό νερό.

Η Uala είναι μια ενδιαφέρουσα πλατφόρμα και εφαρμογή στη Νότια Ευρώπη, αφιερωμένη στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η Uala επιτρέπει στους χρήστες να κλείσουν online  ραντεβού για υπηρεσίες ομορφιάς με λίγα μόνο κλικ και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Ταυτόχρονα, παρέχει μια ψηφιακή ατζέντα και ένα λογισμικό διαχείρισης για κομμωτές, αισθητικούς και χώρους ομορφιάς και ευεξίας. Οι επαγγελματίες μπορούν να διαχειρίζονται τα ραντεβού σε πραγματικό χρόνο και να έχουν τον έλεγχο της επιχείρησής τους σε όλα τα επίπεδα με εύκολο τρόπο. Η Uala, η οποία ιδρύθηκε το 2015 στην Ιταλία, είναι πλέον παρούσα με χιλιάδες συνεργαζόμενα κομμωτήρια, σπα και κέντρα αισθητικής σε τέσσερις ακόμη ευρωπαϊκές αγορές: Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Ελλάδα.

εις το επανιδείν



Εκφρασου κι εσυ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

τελευταία κείμενα

Tα πιο cool ενυδατικά προϊόντα περιποίησης δίνουν όλα τα ωραία της ενυδάτωσης έτσι απλά!

Δοκίμασα το νέο LIMITED EDITION άρωμα του οίκου Burberry και είναι τόσο αναζωογονητικό…

Μολύβι ματιών: Πάντα θα υπάρχουν μικρά κι ωραία εξτραδάκια για την επιλογή, εφαρμογή και διατήρησή του

Οι πρώτες σημειώσεις και διαπιστώσεις μου για ένα ελληνικό beauty brand που με γοήτευσε με το “χαίρω πολύ”!

Το highlighter μπορεί να αντικατασταθεί για λίγο (αν σου’χει τελειώσει)

mood of the facebook
mood of the pinterest
mood of the product
get in the mood

(ή αλλιώς γράψου στο newsletter)

 

Άφησε το email σου για να λαμβάνεις το newsletter μου.